• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-03-23 14:20:53 följande:

Då kommer vi inte ligga så långt ifrån varandra. Ja nu är det vår tur! Detta väntande.. Suck..
    Ja hoppas vi hamnar nära varandra :) så kul att vara i samma läge som någon annan!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-03-24 10:44:26 följande:
    Ha en trevlig och mysig påsk alla vänner! Kram till er alla!

Tack detsamma till dig! Glad påsk allihop :) Kram
  • Mollan79

Glad påsk!
    Hoppas ni får en skön helg, själv jobbar jag dag 4 av 10 :(
    Ha det gott

• Mariana79

Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(

Kram på er!

• engsan
    Mariana79 skrev 2016-03-24 17:02:21 följande:

Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(

Kram på er!

Usch och fy, krya på dig och hoppas det går över fort! Kryakram
  • Filli89
    Mariana79 skrev 2016-03-24 17:02:21 följande:

Kram på er!

Fick oxå bihåleinflammation. Mina.kinder gjorde så ont kunde knappt böja mig ner. Var hos vc och de sa att d inte kunde ge någon medicin pga graviditeten plus att ja hade någon virus i kroppen. Läkaren föreslog dock att ja skulle använda phyziomer salt lösning o skölja näsan med tre ggr per dag rekommenderar det starkt om du inte gjort det. Smärtan försvan allt smuts kom ut och även en del blod. Så använd den om du inte gjort något åt det, den är recept fri.
  • Mollan79

Va kul att höra ifrån dig Filli :)
    Hur går det för dig, har du varit på vul och vilken vecka är du i?

• happy15

Hej tjejer!

Hur var påsken?

Har det hänt något nytt hos er?

Jag väntar på mens eller plus, har TD söndag och trol BIM idag ons/imorgon tor. Känner lite molvärk och trött o frusen så jag tror tyvärr mensen är på ingång men har såklart hoppet tills jag vet annat!

Ska verkligen försöka hålla mig med test till söndag om inget händer innan.

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?