någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Ha en trevlig och mysig påsk alla vänner!
Kram till er alla!
Glad påsk!
Hoppas ni får en skön helg, själv jobbar jag dag 4 av 10 :(
Ha det gott
Glad påsk!!
Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(
Kram på er!
Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(
Kram på er!
Kram på er!
Va kul att höra ifrån dig Filli :)
Hur går det för dig, har du varit på vul och vilken vecka är du i?
Hej tjejer!
Hur var påsken?
Har det hänt något nytt hos er?
Jag väntar på mens eller plus, har TD söndag och trol BIM idag ons/imorgon tor. Känner lite molvärk och trött o frusen så jag tror tyvärr mensen är på ingång men har såklart hoppet tills jag vet annat!
Ska verkligen försöka hålla mig med test till söndag om inget händer innan.