• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-03-21 10:56:00 följande:

Jag har vul kl 8,00 imorgon, jag är oxå toknervös :D

Lycka till till dig också och skriv hur det gått!
  • Mariana79

Lycka till i morgon Mollan!

Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)

• Mollan79

Åh vad glad jag blir för din skull Mariana!
    Din resa så här långt är ju lite av ett mirakel, hoppas jag kan skriva detsamma imorgon. Kram

• engsan
    Mariana79 skrev 2016-03-21 12:17:36 följande:

Lycka till i morgon Mollan!

Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)

Å så härligt :)
    Men inte 12.3 cm väl? Det var en snabbväxande lite böna :) hi hi
    Skönt att allt såg bra ut, nu kanske det är lättare att pusta ut lite för er :)
    Vad säger dom, gör man något mer vul nu innan det sk standard ultrat?
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-03-21 12:54:28 följande:

Ha ha nej 12.3 mm så klart :D nej nu är det nästa vid kub v 11-12

Ok det var det jag menade om man får göra ett till innan det i vecka 17-19!
    Å vad jag önskar att vi också fått vara på ett positivt vul och se det lilla livet i magen, hoppas man får uppleva det någon gång igen! Känns så hopplöst! Idag har jag börjat med provera igen så nu blir det vänta på mensen innan vi kan dra igång igen!
  • Mariana79

Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.

Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3

• engsan
    Mariana79 skrev 2016-03-21 13:23:20 följande:

Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.

Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3

Klart vi måste hänga kvar här så vi ser hur det går för alla! :)
    Vem var det som satt in 2st? Var det Mollan?
    Så många här nu så man kommer inte ihåg riktigt exakt :)
  • Mollan79

Idag har jag varit på vul och allt såg bra ut. Det var två pickande hjärtan!
    Jag trodde inte det för jag mår oförskämt bra, ömma stora bröst och trött bara.
    Jag är i vecka 7+6 : )

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?