någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Jag har vul kl 8,00 imorgon, jag är oxå toknervös :D
Självklart engsan : )
Lycka till i morgon Mollan!
Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)
Åh vad glad jag blir för din skull Mariana!
Din resa så här långt är ju lite av ett mirakel, hoppas jag kan skriva detsamma imorgon. Kram
Lycka till i morgon Mollan!
Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)
Ha ha nej 12.3 mm så klart :D nej nu är det nästa vid kub v 11-12
Ha ha nej 12.3 mm så klart :D nej nu är det nästa vid kub v 11-12
Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.
Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3
Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.
Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3
Idag har jag varit på vul och allt såg bra ut. Det var två pickande hjärtan!
Jag trodde inte det för jag mår oförskämt bra, ömma stora bröst och trött bara.
Jag är i vecka 7+6 : )