• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    happy15 skrev 2016-03-30 09:57:22 följande:

Hej tjejer!

Hur var påsken?

Har det hänt något nytt hos er?

Jag väntar på mens eller plus, har TD söndag och trol BIM idag ons/imorgon tor. Känner lite molvärk och trött o frusen så jag tror tyvärr mensen är på ingång men har såklart hoppet tills jag vet annat!

Ska verkligen försöka hålla mig med test till söndag om inget händer innan.

Håller tummarna att du plussar :)
  • happy15

Fusk i morse. TD söndag. Men rd 14 idag kändes ändå på riktigt. Vill nog se en skugga men förstår att det mest troligt är neg...eller?

Ingen mens dock och idag känns brösten lite mer spända.

Kanske kanske söndag, men är inställd nu på en ny omgång så snart mensen startar.

Fin helg till er!

• happy15

Tittar på bilden jag la upp...i telefonen syns ett svagt streck på bilden men inte på datorn. Då är det tydligt även för mig att det är neg.

Men, ni är ju många som lyckats och det tog sig ju förra gången så det är väl bara att sträcka på sig och se framåt!

Kram till er

• Mollan79

Happy15
    Det är väl inte kört än, ser du en skugga kan det mkt väl bli plus! Hoppet är inte ute förrän mensen kommer, håller tummarna :)

• happy15
    Mollan79 skrev 2016-04-01 18:01:06 följande:

Happy15
    Det är väl inte kört än, ser du en skugga kan det mkt väl bli plus! Hoppet är inte ute förrän mensen kommer, håller tummarna :)

Tack! Vi testade idag igen, båda såg ett svaagt streck på cb men apotekets visade blankt. Får hålla ut lite till.
  • engsan

Ccilla hur går det för dig? Fått mens ännu?

Började med provera 21/3 men ingen mens ännu. Förra gången fick jag mensen på 3:e dagen efter avslutad kur. Idag har 4:e dagen gått och inte minsta känsla av att den skulle vara på G. Suck!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-03 20:43:17 följande:
    Ccilla hur går det för dig? Fått mens ännu? Började med provera 21/3 men ingen mens ännu. Förra gången fick jag mensen på 3:e dagen efter avslutad kur. Idag har 4:e dagen gått och inte minsta känsla av att den skulle vara på G. Suck!

Jag fick mens i fredags så börjar med sprutorna idag! Så nu är det på g igen :) Du ska se att den kommer när som helst.
  • MoM11

Håller tummarna för att det går vägen för er denna gång Ccilla och engsan!

• happy15

Håller också tummarna för er!!
    Jag har testat neg o väntar fortf på mens. Tar en ivf-paus men följer er gärna tills jag är till aka om nån månad

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?