• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 10:40:49 följande:

7 ägg blev det idag :) Denna gången gjorde ondare!

Härligt att det blev så många! Hoppas ni får flera av dom befruktade :) när blir det återföring?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 10:45:16 följande:

Härligt att det blev så många! Hoppas ni får flera av dom befruktade :) när blir det återföring?

Det är satt till på fredag. Beror på hur många som blir befruktade. Det får vi veta imorgon :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 10:56:57 följande:
    Det är satt till på fredag. Beror på hur många som blir befruktade. Det får vi veta imorgon :)
    Ååå så spännande! :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 11:07:59 följande:

Ååå så spännande! :)

Hur går det för dig med medicinen? Mår du bra?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 11:24:25 följande:
    Hur går det för dig med medicinen? Mår du bra?
    Jodå känner ingenting alls! Önskar bara tiden skulle flyga iväg nu.... Så det börjar hända något!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 11:59:49 följande:
    Jodå känner ingenting alls! Önskar bara tiden skulle flyga iväg nu.... Så det börjar hända något!

Ja man vill ju bara att det ska hända nåt! Snart sitter man och väntar på ett + :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 12:12:42 följande:

Ja man vill ju bara att det ska hända nåt! Snart sitter man och väntar på ett + :)
    Ja hoppas det får bli så nu....... Har väntat aldelens för länge på det!
  • Ccilla

Nu önskar jag att jag skulle tåla morfin.. Attans vad ont det gör! Alvedon är som sockerpiller.. Ska ta en Ipren om en stund.. Suck..

• engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 14:19:27 följande:

Nu önskar jag att jag skulle tåla morfin.. Attans vad ont det gör! Alvedon är som sockerpiller.. Ska ta en Ipren om en stund.. Suck..

Hm... Du har inget starkare att ta? Citadon? Eller är det nå morfin i det?
    Inte roligt att ha ont! Du får myspysa ner dig i soffan under en go filt. Du har ingen värmefilt eller vetekudde du kan värma? Det var jätteskönt efterå när den värmde!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 18:38:59 följande:
    Hm... Du har inget starkare att ta? Citadon? Eller är det nå morfin i det? Inte roligt att ha ont! Du får myspysa ner dig i soffan under en go filt. Du har ingen värmefilt eller vetekudde du kan värma? Det var jätteskönt efterå när den värmde!

Tål inte mediciner så bra.. Tog Naproxen förra gången och mådde kass.. Lite bättre nu :) proppar i mig både panodil och Ipren med jämna mellanrum och vetekudde på magen. Inte många knop gjorda idag.. Vilken skillnad på denna och före gången!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?