• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Ccilla

Nu är det en liten stjärna insatt :) Fyra ägg som blev befruktade. Får se om det blir något till frysen nästa vecka:)

• Ccilla
    MoM11 skrev 2016-04-15 08:02:11 följande:
    Lycka till Ccilla!

Tack :) Hur går det för dig?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-15 16:39:16 följande:

Nu är det en liten stjärna insatt :) Fyra ägg som blev befruktade. Får se om det blir något till frysen nästa vecka:)

Vi fick också 4 st sist!
    Så nu ruvar du igen :)
    Vilket datum fick som TD?
    Kram och lycka till nu vännen
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-15 23:11:51 följande:
    Vi fick också 4 st sist! Så nu ruvar du igen :) Vilket datum fick som TD? Kram och lycka till nu vännen

Tack :) TD blir 3/5 så nu börjar väntan igen.. Har väldigt ont i äggstockarna. Hoppas jag inte blivit överstimulerad! Hur går det för dig? Mår du bra? Kram
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-04-16 07:43:02 följande:

Tack :) TD blir 3/5 så nu börjar väntan igen.. Har väldigt ont i äggstockarna. Hoppas jag inte blivit överstimulerad! Hur går det för dig? Mår du bra? Kram

Grattis och lycka till nu! Håller allt som går, kram!
  • Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-04-16 08:45:00 följande:
    Grattis och lycka till nu! Håller allt som går, kram!

Tack:) kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-16 07:43:02 följande:

Ja jag känner ingenting av letrozolen. Och har fortfarande konstiga flytningar efter provera. Det blev nog inte som det skulle med denna mensen. Den Kom ju som inte igång ordentligt och nu är det en liten liten blödning fortfarande som resulterar i färgade flytningar. Hm.......
  • engsan

Ccilla, har du hört något hur det gått för dom övriga småttingarna? :)

• Ccilla

Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?