• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-07 21:11:21 följande:

Hur går det engsan?
    Ingen mens och inget svar från kliniken!?! Så det går väl inte bra direkt!!! Alltid är det nå som ska krångla!!!!

Hur går det för dig?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-08 07:12:37 följande:
    Ingen mens och inget svar från kliniken!?! Så det går väl inte bra direkt!!! Alltid är det nå som ska krångla!!!! Hur går det för dig?

Så jobbigt!! Jag ska på ultraljud idag och kolla äggblåsor :) Känns i kroppen med alla hormoner..
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-08 07:25:04 följande:

Så jobbigt!! Jag ska på ultraljud idag och kolla äggblåsor :) Känns i kroppen med alla hormoner..
    Lycka till, hoppas det är flera fina blåsor :)
  • Minimasken

Lycka till idag!
  • ivfbullen

Lycka till idag! Vi håller tummar och tår!! :D
  • Ccilla

Tack tjejer! Det var några äggblåsor så nu ökas dosen på sprutorna så det blir några fler :) Får se hur detta blir. Dubbla dosen mot vad jag startade med förra gången.

• ivfbullen
    Ccilla skrev 2016-04-08 14:15:59 följande:

Tack tjejer! Det var några äggblåsor så nu ökas dosen på sprutorna så det blir några fler :) Får se hur detta blir. Dubbla dosen mot vad jag startade med förra gången.

Vad härligt!
    Himla spännande :)

• engsan
    Ccilla skrev 2016-04-08 14:15:59 följande:

Hoppas sprutorna ger effekt!

Idag åkte jag iväg för att ha en biokväll med middag och dricka lite bubbel med en god gammal vän. Ska sova över här! Hann bara åka iväg,så gissa vad? Jo mensen kom. Tok ont i magen! Störde min kväll något, men glad att den kom! Nu drar det igång igen :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-09 00:02:39 följande:
    Hoppas sprutorna ger effekt! Idag åkte jag iväg för att ha en biokväll med middag och dricka lite bubbel med en god gammal vän. Ska sova över här! Hann bara åka iväg,så gissa vad? Jo mensen kom. Tok ont i magen! Störde min kväll något, men glad att den kom! Nu drar det igång igen :)

Så bra att den kom!! Hur går det tillväga nu? Hoppas du hade en riktigt trevlig kväll :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-09 07:37:14 följande:

Så bra att den kom!! Hur går det tillväga nu? Hoppas du hade en riktigt trevlig kväll :)
    Jo det var länge sedan! Har nog inte vart ut och tagit ett glas vin själv utan gubbar å så på 10 år! Ha ha så det var på tiden!

Ja nu på mensdag 3 ska jag börja med nå tabletter som är ungefär som pergotime fast dom heter nå annat. Så blir det vul på typ dag 13 och så får vi se då vilken dag det blir återföring!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?