• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-23 16:24:17 följande:

Oj så spännande! Klart den klarar upptiningen! Lycka till :). Jag börjar må bättre. Vansinnigt trött och fortfarande ont i magen. Det var en pärs med värk både i äggstockarna och resten av magen!
    Huh det kan jag tro det. Inte roligt att ont inte! Ha en trevlig helg :) och mys på
    Kram
  • MoM11

Lycka till med insättningen engsan!

Ccilla när har du testdag?

Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-23 16:29:22 följande:
    Huh det kan jag tro det. Inte roligt att ont inte! Ha en trevlig helg :) och mys på Kram

Tack detsamma :) Kram
  • Ccilla
    MoM11 skrev 2016-04-23 16:41:45 följande:
    Lycka till med insättningen engsan! Ccilla när har du testdag? Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

Min testdag är 3/5. Lycka till med FET! Det går inte att kolla Imunförsvaret i Sverige? Kan inget om detta..
  • engsan
    MoM11 skrev 2016-04-23 16:41:45 följande:

Lycka till med insättningen engsan!

Ccilla när har du testdag?

Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

Tack så mkt
    Var är du i cykeln nu?
    Spännande för oss alla tre nu då :)
  • lompan

Hej! Jag undrar om någon av er varit sjukskriven under era ivf försöök? Och isåfall under vilka veckor av processen?

• Ccilla
    lompan skrev 2016-04-23 21:52:54 följande:
    Hej! Jag undrar om någon av er varit sjukskriven under era ivf försöök? Och isåfall under vilka veckor av processen?

Jag har tagit semester :) värst är efter äggplocket och ett par dagar framåt. Så är det för min del iaf.
  • Mollan79

Hej tjejer
    Vad skönt att höra att ni är på gång igen engsan, Ccilla och Mom :)
    Jag ska på kub ultraljud idag kl 13, är jättenervös! Hoppas dom små liven lever och att allt ser bra ut. Jag har ju börjat bli stor så de borde ju leva där inne.. Är i v 12+6

• Ccilla
    Mollan79 skrev 2016-04-25 06:15:59 följande:
    Hej tjejer Vad skönt att höra att ni är på gång igen engsan, Ccilla och Mom :) Jag ska på kub ultraljud idag kl 13, är jättenervös! Hoppas dom små liven lever och att allt ser bra ut. Jag har ju börjat bli stor så de borde ju leva där inne.. Är i v 12+6

Så roligt att höra från dig! Lycka till idag :)
  • Ccilla

Det verkar inte gå vägen denna gången heller. Jag blöder! Snyft..

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?