någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Stackars dig Ccilla, krya på dig! Jag fick infektion och liknande sänka efter mitt första försök, men då var det dagen efter äp så det blev ingen insättning. Hoppas de får bukt med vad det nu än är!
Jag avvaktar fler försök. Håller på och kollar upp om mitt immunförsvar kan vara förklaringen till alla misslyckade försök.
Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!
Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!
Hej på er :) Har varit lite jobbiga dagar. Jag ligger fortfarande inlagd. Dom har inte fått proverna än så vet inte vad penicillinet hjälper mot. Sänkan gått ner så det är på bättringsvägen! Ligger på gyn så dom bet vilka mediciner som går bra :) Har riktig molvärk över äggstockar/livmoder. Massa ägg ser dom på ultraljud så det är väl troligtvis dom som värker. Har jag tur så är det embryot som fäster :)kram på er
Engsan tänkte på dig och lutinusen. Jag fick ju gelén denna gången, Crinone. Vilken skillnad! Inte alls samma klet:) Se om du kan få den istället.
Det är väl snart du börjar med ägglossningstester? känner du nåt?
Det är väl snart du börjar med ägglossningstester? känner du nåt?