• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-25 20:08:49 följande:
    Aha ok, nåja jag ställer larm för allt jag måste ta så får hoppas jag inte glömmer! Hur går det för dig? Blöder du mer nu eller verkar det?

Blöder mer och med klumpar, ont! Har lite feber med men vet inte vad det beror på. Kroppen är väl i olag.. Larm är bra :)
  • Ccilla
    Mollan79 skrev 2016-04-25 21:22:14 följande:
    Kub gick bra idag, låg risk och fina pigga foster i rätt storlek. Var såå nervös.. Verkligen tråkigt Mariana! Finns ju inga ord som hjälper efter ett sånt besked. Och jag hoppas fortfarande på dig Ccilla och din eskimå engsan! Vi hade oxå 1 i frysen för ett år sen och den klarade upptining fint. Kram på er alla <3

Så roligt att höra lite positiva nyheter :) Kram
  • Mollan79

Tack alla
    Det känns så overkligt fortfarande att man äntligen lyckas efter 5:e försöket men det visar ju att det faktiskt kan gå.
    Jag hoppas att ni alla når era drömmar till slut och jag hänger gärna med i tråden och följer er ett tag till. Kram

• engsan
    Ccilla skrev 2016-04-25 22:26:58 följande:

Blöder mer och med klumpar, ont! Har lite feber med men vet inte vad det beror på. Kroppen är väl i olag.. Larm är bra :)
    :( fy så trist!
    Hoppas febern går över fort! Lider med dig :(

Jo jag måste ha larm och kom-ihåg lappar till allt, det helt sjukt hur dåligt minne jag har. O ibland blir jag rädd för mig själv.....
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-04-26 06:10:46 följande:

Tack alla
    Det känns så overkligt fortfarande att man äntligen lyckas efter 5:e försöket men det visar ju att det faktiskt kan gå.
    Jag hoppas att ni alla når era drömmar till slut och jag hänger gärna med i tråden och följer er ett tag till. Kram

Givetvis hänger du kvar här... Vi behöver någon som flikar in med solskenshistorier :)
    Njut för fullt av ditt lyckorus, det förtjäna du och hoppas vi andra får uppleva detsamma snart :)
    Kram
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-26 08:07:44 följande:
    :( fy så trist! Hoppas febern går över fort! Lider med dig :( Jo jag måste ha larm och kom-ihåg lappar till allt, det helt sjukt hur dåligt minne jag har. O ibland blir jag rädd för mig själv.....

Kan man få feber vid bortfallsblödning? Får väl ringa läkaren om jag inte blir bättre.. Är det på torsdag du sk dit?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-26 14:09:45 följande:

Kan man få feber vid bortfallsblödning? Får väl ringa läkaren om jag inte blir bättre.. Är det på torsdag du sk dit?
    Det vet jag faktisk inte. Men det låter ju inte omöjligt. Har du ännu feber? Hög?
    Jo torsdag kl 14 ska vi vara där
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-26 15:09:45 följande:

Hur mår du idag ccilla? <3
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-27 15:04:29 följande:
    Hur mår du idag ccilla? <3

Sådär.. Har varit på gyn på undersökning. Infektionsvärdens bra nu men jag blöder och dom vet inte om det är bortfallsblödning eller tidig graviditetsblödning. Graviditetstest negativt, men jag har testdag nästa vecka så det är ju tidigt. Hem och vila blev ordinationen!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?