• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • MoM11

Vad trist Engsan! Hoppas den kommer igång...

Idag blev det FET för min del, efter en nervös väntan. Var så orolig att upptiningen inte skulle lyckas.

Nu är det bara att vänta och försöka slappna av...

• engsan
    MoM11 skrev 2016-05-10 15:46:39 följande:

Vad trist Engsan! Hoppas den kommer igång...

Idag blev det FET för min del, efter en nervös väntan. Var så orolig att upptiningen inte skulle lyckas.

Nu är det bara att vänta och försöka slappna av...

Å så spännande det blir nu! Det går säkert bra :) lycka till
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-05-10 13:51:12 följande:
    Å inte idag heller...... :(

Hoppas den kommer igång snart!
  • Ccilla
    MoM11 skrev 2016-05-10 15:46:39 följande:
    Vad trist Engsan! Hoppas den kommer igång... Idag blev det FET för min del, efter en nervös väntan. Var så orolig att upptiningen inte skulle lyckas. Nu är det bara att vänta och försöka slappna av...

Så spännande! Håller tummarna att allt går som det ska!
  • engsan

Nu verkar den dra igång! Förhoppningsvis kan jag räkna morgondagen som dag ett, men vågar inte ropa hej ännu!

• engsan

Startar menopur i morgon. Vul nästa vecka på tisdag och fredag. Sedan blir det mest troligt ÄP veckan där på, på mån el tisdag!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-05-11 10:42:48 följande:
    Startar menopur i morgon. Vul nästa vecka på tisdag och fredag. Sedan blir det mest troligt ÄP veckan där på, på mån el tisdag!

Så skönt att du kom igång så fort! Håller alla tummar och tår att det går vägen denna gången:) Stort lycka till! Kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-05-11 13:07:09 följande:

Så skönt att du kom igång så fort! Håller alla tummar och tår att det går vägen denna gången:) Stort lycka till! Kram
    Tack ccilla
    Kram <3
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?