Lixom skrev 2016-04-02 13:30:38 följande:
Regnbågsdröm > Vad skönt att blödningen kommit så du får komma igång nu i veckan!
Det är lurigt det där att följa & fråga om andras erfarenheter känner jag själv. Det är både bra ibland och kan skapa oro, samtidigt. Själv har jag valt att försöka bara förlita mig på min klinik och att de gör allt de kan, även om det är svårt.
Idag har de gjort äggplock på mig, hade 6 blåsor & det blev 5 ägg. Gjorde ont på en sida, men helt klart uthärdligt. Inte så många ägg men jag är ju 39...
Nu lite nervös väntan tills imorgon då de meddelar hur många som kunnat befruktats..
Vet inte när lokalbedövning släpper? , men så här 3,5 timmar efteråt känner jag ingen smärta alls...
Ja, det är svårt att inte ta till sig allt. Men man får göra sitt bästa. Tack för dina ord.
Jag tycker fem ägg är bra. Särskilt av sex blåsor. Nu får vi hoppas på bra befruktning också
Jag får själv aldrig så många ägg även om jag är yngre än du, så det där är verkligen olika.
Hoppas att du får slippa ha ont ikväll. Du får se till att din andra hälft tar hand om dig
kram!