BK1986 skrev 2016-03-31 09:35:24 följande:
Det är helt otroligt att det kan funka så olika från gång till gång. Nu fick jag ökad dos Menopur till 187,5 så får vi se om det blir någon fart på det hela.
Jag har varit helt öppen med min chef. Eftersom jag själv är chef så blir det så tydligt när jag är borta. Igår på lunchen hamnade jag och sambon i ett bråk som helt och hållet spårade ur. Vi är båda väldigt envisa och starka personer och nu är jag mer påverkad av hormonerna än jag trodde. Så det blev en explosion. Det slutade med att jag fick ringa min chef och gråtandes säga att jag inte fixade att komma på eftermiddagen. Hon fick ta mina inplanerade möten.
Har pratat med kliniken om sjukskrivning just på grund av detta. Känner att jag inte riktigt fixar alla krav som ställs på mig från olika håll på jobbet. Har fullt upp med mig själv. Hoppas verkligen att de förstår och kan sjukskriva mig.
Vi har 16 mil till IVF-kliniken, men jag åker till en annan ort för ultraljud. Har haft samma barnmorska hela tiden där vilket har varit skönt. Jag tycker att hon är toppen, så det funkar för mig.
Blev ett mycket långt inlägg detta. :)
Jag förstår dig precis. Jag är i exakt samma situation. Skulle vilja vara ifred och bara kunna koppla av. Känns ibland som jag ska få panik. Det beror väl alla hormoner och den pressade situationen. Man får förklara för sin närmaste omgivning så de har överseende. Hoppas innerligt att det kommer något positivt av vårt kämpande :) Kram på dig