linoa131 skrev 2016-04-04 12:57:25 följande:
Andra ultraljud avklarad, 11 blåsor utav vilka 2 var på 20 (?!) Och resten mellan 11 och 19. Läkaren var positiv och sa att de skulle hinna växa till sig tills på onsdag då ägguttaget sker. Kommer de 2 stora bli förstörda tills dess? Nu är jag spänd och rädd att det inte skulle vara så många ägg i blåsorna eller att befruktningen inte skulle lyckas, eller att det inte delar sig.. säkert samma saker som alla andra. rädd också att äggledaren skulle ha fyllt sig med vätska igen vilket förstör allt. läkaren sa att hon inte såg något på ultraljudet vilket var ett bra tecken iallafall. ser framemot att äggplocket är klart och få veta lite mer.
är du fransk celavie? Oavsett önskar jag dig all lycka till med ägget. Har det klarat att utveckla sig hittills har det också goda chanser nu; -)
Önskar ocksåall llycka till för de som väntar nu på resultatet av allt man har byggt upp under de veckorna. Sjöblomman, liksom, utflykt i verkligheten. Ivfsyskon , jag har frågat om det där med att ta gravtest förtidigt på min klinik och de har bekräftat min teori .
Ska du ta ägglossningssprutan ikväll då? Känns ju som att dina blåsor är i rätt storlek nu. De som är 11 hinner kanske växa lite till. Hoppas det! Blåsor kan vara tomma, men som mest innehåller de ett ägg. Läst någonstans att de kan innehålla fler ägg, men det stämmer inte. Hoppas på bra utdelning för dig
Jag förstår din oro. Känner så jag också hela tiden. Stor kram!