• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • j1990
    Rosenblad skrev 2016-05-01 23:47:39 följande:

1 Maj, nu väntar jag på att plusset ska trilla in!!

BIM nu den 5e eller 6e, vattniga flytningar och ont i brösten sen några dagar tillbaka. Som vanligt nu innan BIM blir jag så nervös och uppstressad över att kanske är de vår tur nu! Förra månaden börja jag gråta och prata inte med min man på nästan en hel dag för jag kände inte alls för att prata med någon efter jag fått min mens. Var arg på blodet och arg på kroppen. Känns som jag aldrig kommer bli gravid faktiskt men vi ger inte upp.

Har kanske också bim då, men vet ju inte äl så kan va senare :(

Ont i bröst och vattniga flytningar här med, kan inte minnas att jag har haft vattniga tidigare utan tror att jag brukar ha vita (osäker). Men igår kväll börja den typiska molvärken, långt ner, som betyder mens :( förstår dig helt, brukar deppa ihop totalt nån dag! Usch
  • SkogsstjärnN

Åh jag blir knäpp på riktigt. Från att ha kännt mig säker på att det tagit sig till hopplöshet över att inte ha fått ett tydligt sträck nu vid äl+10. Får svaga sträck på testlagret men jag tycker de sitter på fel plats sä det är säkert inbillning..

• j1990
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-02 05:13:00 följande:

Åh jag blir knäpp på riktigt. Från att ha kännt mig säker på att det tagit sig till hopplöshet över att inte ha fått ett tydligt sträck nu vid äl+10. Får svaga sträck på testlagret men jag tycker de sitter på fel plats sä det är säkert inbillning..

Men det är väl inte så vanligt att få plus 10 dagar efter äl bara?
  • Pennie22

Inget plus här än så länge. Jag kör nog ett test till varje dag tills bim och framåt. Man får ju passa på och njuta av denna tiden för blir det inget denna månaden är det ju en väntan tills nästa Bim....hehe.

Vi kör på tjejer och till slut får vi jackpott!! (:

• copycat

Ååh nu är det måndag! Stämmer mina två senaste cykler ska jag ha mens idag. Ni vet, kort lutealfas, ÄL+7 idag men dag 26 på cykeln vilket är den dag jag fått mens på de senaste två gångerna. Är sååå nervös! Vill inte ha skiten! Men har absolut fortsatt molvärk så det är väl det som är på g... :/ blä. Kommer knappt vilja gå på toa idag för jag orkar verkligen inte se mensen. Bläblä. Snälla mens kom ICKET! Ser att jag sa BIM 4/5, måste tänkt fel, och samtidigt trodde jag verkligen inte jag skulle ha ÄL på dag 19, så nu vet jag ingenting gällande dagar hit och dit...bara invänta mens eller att dagarna går så jag kan testa...

• ungmamma16
    annamfamilj skrev 2016-05-01 23:21:24 följande:

Ursäkta min besatthet men nu undrar jag om någon köpt teststickor från Graviditetskollen.se? Jag beställde 5 st idag för 59 kr. Hoppas de kommer redan imorn

Köpt ÄL och graviditetstest där alltid! Alltid kommit dagen efter och de är bra :)
  • Cfmilla

Äl+7 sjukt ont i bröstvårtorna och vattnigaflytningar här med. Annars känner jag inte så mycket. Vart mer chill denna månaden vilket är skönt. Men nu börjar det närma sig och då blir jag lite hoppfull igen.

• Pennie22
    copycat skrev 2016-05-02 06:33:13 följande:

Ååh nu är det måndag! Stämmer mina två senaste cykler ska jag ha mens idag. Ni vet, kort lutealfas, ÄL+7 idag men dag 26 på cykeln vilket är den dag jag fått mens på de senaste två gångerna. Är sååå nervös! Vill inte ha skiten! Men har absolut fortsatt molvärk så det är väl det som är på g... :/ blä. Kommer knappt vilja gå på toa idag för jag orkar verkligen inte se mensen. Bläblä. Snälla mens kom ICKET! Ser att jag sa BIM 4/5, måste tänkt fel, och samtidigt trodde jag verkligen inte jag skulle ha ÄL på dag 19, så nu vet jag ingenting gällande dagar hit och dit...bara invänta mens eller att dagarna går så jag kan testa...

spännande!! håller tummar och tår för dig ( :
  • 5blir6

Max på monitorn lör och sönd, sex natten till sön. Idag har det minskat till hög, hade ni sett till att få till det idag oxå?

• Verro

BIM den 6/5 och nu på morgonen tog jag ett ÄL test som jag hade liggandes här hemma för jag har ju läst på olika sidor att ÄL tester kan indikera graviditet... Jag blir inte klok på de här och tur har jag/vi som har er här... Vad tror ni? Ett litet förhoppningsfullt ljus tändes i mitt mamma hjärta <3 har ni testat med ÄL stickor innan BIM? Jag hade ju ÄL DEN 20:e april... ????

Svar på tråden BIM Maj, 2016