• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Videungen

Så där! Vi hade sex i lördags kväll och i går kväll. Genomskinliga flytningar i sön och hala sega i går plus att jag kände en strålande smärta i nedre delen av magen, höger sida, i sön morgon. Innan det har vi typ kört varannan dag också. Så nu är det bara att vänta då! Står att min BIM är 10-15/5. Om min ÄL var i går så är min BIM den 13/5 (har lutealfas på 12 dagar tror jag).

Ska försöka att inte känna efter så himla mycket som sist! Jag fick ett spökstreck på CB och kände mig illamående dagen efter. Illamåendet berodde på att jag tog vitaminerna på tom mage har jag upptäckt efteråt. Annars kände jag inget. Så då kan ju ömma bröst och mensvärk innan mens vara tecken iofs eftersom jag inte brukar ha det. Ok, ska inte. känna. efter... Oskyldig

• Fluffan86
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

Grattis!! Vad kul
  • Pennie22

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

Stort grattis till dig!! (:
  • annamfamilj

Idag är det bim-7 el 8. Samma tid som jag plussa med twinsen...borde komma 5 stickor m posten idag. Hoppas de kommer innan jag ska till jobbet bara.

• Fridson

Idag fick jag mens! Är faktiskt rätt lättad (svällt upp likt en Michelin senaste veckan och humöret har varit katastrof, banta gick inte heller för ännu surare blev jag :P) så nu ska jag försöka med ÄL-stickor om några dagar, tog sista Primolut-pillret i fredags morse så det lär vara 9 dagar från det? Eller?

• Bäbiiiis

Å vad kul!! Grattis!!!
  • Bäbiiiis

Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.

• Millaevans
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 09:07:10 följande:

Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.

Jag ser de också! De borde de verkligen , ta ett nytt imorgon eller dagen därpå så ska du se att de blir ännu tydligare :D vågar mej på ett grattis !
  • Fluffan86

Åh jag vill verkligen inte inbilla mig en massa symtom men sen i förrgår har mina bröstvårtor betett sig väldigt knepigt. Jag har jätteont i dem när jag tar på dem och de blir styva utan anledning. Nu har jag även fått ont i brösten och jag brukar aldrig ha ont innan mens. BIM är den 10:e och dagarna går såååå fruktansvärt långsamt nu... Jag fick även metallsmak i munnen häromdagen och mådde illa men det gick över. Vad tror ni, är det något att hoppas på?

• mamalolo
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 09:07:10 följande:

Ja, nu ser man ett svagt streck! Va kul! Vågar mig också på ett grattis och håller tummarna för att det blir starkare. 
Svar på tråden BIM Maj, 2016