BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Grattis vad kul.
Jag hade också mens 30/3 vilket ja tror fler hade också. Många med samma :)
Har skickat meddelande till dig majanathalie
Jag har gjort en fb grupp så det är bara att skriva i meddelande till mig med namn och beskrivning på profilbild och omslagsbild så det är lättare att hitta, ni som vill vara med.
[quote=76584880][quote-nick]linsalusen skrev 2016-05-01 07:27:22 följande:[/quote-nick]
[quote=76583037][quote-nick]Iidith skrev 2016-04-30 12:23:55 följande:[/quote-nick]
Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!
[/quot
va också 4+4 igår,4+5 idag :)
[/
EXAKT samma! Stort grattis
vad har ni för symtom? Jag har haft magknip från äl, det är värre en dag och sen känner jag inget den andra dagen. Bf 3 januari. Mina bröstvårtor har ändrat färg och blivit jätte stora lite små ömma, men just magknipen och lös mage.. Är det normalt??
Hej! Hoppar in här också. Har bf ca 1/1. Jag plussade den 18 april.
Jag har en son född 2012. Fick ett missfall 2014, lyckades inte bli gravid förrän ett år senare och den graviditeten slutade också i missfall.
Nu tog det bara 3 månader att bli gravid igen och har nu fått lite medicin för att ev kunna hjälpa detta lilla liv att stanna kvar.
Kul att läsa era inlägg, grattis till era plus och hoppas vi får "umgås" här och på fb länge till
Hej! Hoppar in här också. Har bf ca 1/1. Jag plussade den 18 april.
Jag har en son född 2012. Fick ett missfall 2014, lyckades inte bli gravid förrän ett år senare och den graviditeten slutade också i missfall.
Nu tog det bara 3 månader att bli gravid igen och har nu fått lite medicin för att ev kunna hjälpa detta lilla liv att stanna kvar.
Kul att läsa era inlägg, grattis till era plus och hoppas vi får "umgås" här och på fb länge till
Tack!
Jag får Trombyl som du samt Lutinus som är progesteron i vaginaltablett som jag tar morgon och kväll.
Känns lugnande på ett viss att kunna "göra något" för att det inte ska bli missfall samtidigt som jag är väldigt medveten om att det ändå kan gå åt skogen.
Vilken vecka är du i nu och i vilken vecka fick du ditt missfall?
Hoppas det gick bra med sonen <3
Tack!
Jag får Trombyl som du samt Lutinus som är progesteron i vaginaltablett som jag tar morgon och kväll.
Känns lugnande på ett viss att kunna "göra något" för att det inte ska bli missfall samtidigt som jag är väldigt medveten om att det ändå kan gå åt skogen.
Vilken vecka är du i nu och i vilken vecka fick du ditt missfall?
Hoppas det gick bra med sonen <3
Några test senare, jag är gravid!
Lyckligaste dagen i mitt liv, känner ett sånt stort lugn i hela kroppen, äntligen <3
preliminär BF är 6 januari :)
Skriv i meddelande till mig så berättar jag där :)