BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Nej verkligen inte och går detta vågen så blir detta vår nr 6
Helt sinnes funderar då på vad alla runt om ska säga om allt
Hej, jag läser och betraktar på avstånd. Var med i gruppen BF December 2016 men fick tyvärr missfall. Nu försöker vi igen och om 2 veckor får jag svar om jag får joina den här gruppen. Jag läste problem med Facebook gruppen och när man skapar en hemlig grupp måste man först bli vän med den som äger gruppen och sen kan ägaren lägga till personen i gruppen.
Grattis till alla som plussat, förhoppningsvis får jag vara med snart. . .
Gud jag drömmer så jäkla märkliga drömmar och mycket nu om tidiga MF el MF över huvudtaget. Även om att det är två knoddar där inne snacka om att hjärnan spelar ut alla konstiga kort
Gud jag drömmer så jäkla märkliga drömmar och mycket nu om tidiga MF el MF över huvudtaget. Även om att det är två knoddar där inne snacka om att hjärnan spelar ut alla konstiga kort
Hej! Här vill jag gärna vara med, och gärna på fb med om jag får :) jag har bf den 3 januari och plussade i söndags på bim-3, helt overkligt! Det blir nummer 3 i skaran ^^ vem ska man höra av sig till ang fb?
Jag kommer kanske vilja gå med i en facebookgrupp efter KUB-ultraljudet, så jag hoppas ni alla inte helt lämnar Familjeliv :)
Jag kommer kanske vilja gå med i en facebookgrupp efter KUB-ultraljudet, så jag hoppas ni alla inte helt lämnar Familjeliv :)
Hej, jag hoppar gärna in här! Plussade idag på äl +9 efter mycket kämpande, har bf 10 januari!
Började försöka skaffa barn i augusti 2014, blev gravid i april 2015 men fick ma i vecka 10 och har inte blivit gravid igen förrän nu. Precis ett år efter att jag blev gravid sist!
Är 24 år gammal och bor i ett hus på landet med sambo, hund och katt :)
Hej, jag hoppar gärna in här! Plussade idag på äl +9 efter mycket kämpande, har bf 10 januari!
Började försöka skaffa barn i augusti 2014, blev gravid i april 2015 men fick ma i vecka 10 och har inte blivit gravid igen förrän nu. Precis ett år efter att jag blev gravid sist!
Är 24 år gammal och bor i ett hus på landet med sambo, hund och katt :)