• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Ballerinan
    Majanathalie skrev 2016-04-28 10:47:59 följande:

Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?

Nope. Kolla om du kan bjuda in..?
  • Majanathalie

Måste nog Göra så! Eller om ni skickar i meddelande med erat vant och hur eran profilbild ser ut + omslagsbild så skickar jag vänförfrågan och bjuder in er i gruppen. :)

• Annie123

Hallå tjejer!
    Jag hoppar in här oxå.
    Nyss plussat, känns fortfarande overkligt.
    Oplanerad nr 2 :)
    Bf 5 jan.
    Har en 10,5-månaders här hemma oxå :)
    Vill gärna va med i FB oxå!

• Majanathalie

Hej! Gud vad roligt :) grattis!!

Skicka meddelande till mig med namn och förklara hur din profilbild och omslagsbild ser ut Så ska jag försöka leta upp på fb och sedan bjuda in i gruppen!

• meyaz

hej! Jag har också plussat direkt efter mitt missfall, fick missfall 30 mars och plussade i helgen. Så Bf är 3 januari. Hoppas det går vägen denna gång: är dock orolig över mitt yrke.. Är djurskötare och lyfter tunga saker varje dag, och väldigt fysiskt jobb. Tror ni att det är någon fara!?

• Ballerinan
    meyaz skrev 2016-04-28 11:57:29 följande:

hej! Jag har också plussat direkt efter mitt missfall, fick missfall 30 mars och plussade i helgen. Så Bf är 3 januari. Hoppas det går vägen denna gång: är dock orolig över mitt yrke.. Är djurskötare och lyfter tunga saker varje dag, och väldigt fysiskt jobb. Tror ni att det är någon fara!?

Ingen fara nu i början. Du får inte missfall för att du lyfter tungt. Men jag är i v 5 och har redan ont i ryggen så när jag jobbar så böjer jag mig mycket och får ont. Så ingen fara för barnet men känn efter hur du själv mår.
  • Kmora
    maartiiina skrev 2016-04-28 10:59:33 följande:

Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?

Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)

Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år

Välkommen!

Jag är 31 år och min grabb är snart 2.5år :) beräknad 1-2 jan :)
  • Azz

Hej alla :) ny här! Plussade i helgen, räknat ut att bf är 3 januari :) fortfarande i chock då vi bara försökt i 1 månad, trodde inte det skulle hända så fort. Så när ska man boka tid hos barnmorskan? Grattis alla ;)

• Kmora
    Azz skrev 2016-04-28 16:59:34 följande:

Hej alla :) ny här! Plussade i helgen, räknat ut att bf är 3 januari :) fortfarande i chock då vi bara försökt i 1 månad, trodde inte det skulle hända så fort. Så när ska man boka tid hos barnmorskan? Grattis alla ;)

Grattis! Du kan ringa och boka tid så fort du vet att du är gravid :)
Svar på tråden BF Januari 2017