BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?
Smart att jag skrev mitt namn här haha. Kan man ta bort sina inlägg?
Måste nog Göra så! Eller om ni skickar i meddelande med erat vant och hur eran profilbild ser ut + omslagsbild så skickar jag vänförfrågan och bjuder in er i gruppen. :)
Hallå tjejer!
Jag hoppar in här oxå.
Nyss plussat, känns fortfarande overkligt.
Oplanerad nr 2 :)
Bf 5 jan.
Har en 10,5-månaders här hemma oxå :)
Vill gärna va med i FB oxå!
Hej! Gud vad roligt :) grattis!!
Skicka meddelande till mig med namn och förklara hur din profilbild och omslagsbild ser ut Så ska jag försöka leta upp på fb och sedan bjuda in i gruppen!
hej! Jag har också plussat direkt efter mitt missfall, fick missfall 30 mars och plussade i helgen. Så Bf är 3 januari. Hoppas det går vägen denna gång: är dock orolig över mitt yrke.. Är djurskötare och lyfter tunga saker varje dag, och väldigt fysiskt jobb. Tror ni att det är någon fara!?
hej! Jag har också plussat direkt efter mitt missfall, fick missfall 30 mars och plussade i helgen. Så Bf är 3 januari. Hoppas det går vägen denna gång: är dock orolig över mitt yrke.. Är djurskötare och lyfter tunga saker varje dag, och väldigt fysiskt jobb. Tror ni att det är någon fara!?
Hej, hoppar gärna in här, och ännu mer gärna i FB grupp om de fanns?
Plussde imorse och hade senaste mensen den 30mars så bf borde bli 3jan om allt går vägen :)
Är 28 år och har en dotter på nyfyllda 1år
Hej alla :) ny här! Plussade i helgen, räknat ut att bf är 3 januari :) fortfarande i chock då vi bara försökt i 1 månad, trodde inte det skulle hända så fort. Så när ska man boka tid hos barnmorskan? Grattis alla ;)
Hej alla :) ny här! Plussade i helgen, räknat ut att bf är 3 januari :) fortfarande i chock då vi bara försökt i 1 månad, trodde inte det skulle hända så fort. Så när ska man boka tid hos barnmorskan? Grattis alla ;)