• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Kmora
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 20:51:05 följande:
    Ja den har varit väldigt påfrestande. Men nu vid andra försöket med insemination så gick det äntligen igen :D Smörjer mig även med progesteronkräm nu så jag hoppas att det kommer minska risken för mf.
    Tack snälla du! :)
    :) då hoppas vi på att jan 2017 är den magiska månaden för er! :D
  • Kmora
    totoo skrev 2016-04-30 08:33:08 följande:

Hej! Jag hänger gärna på här. Fick positivt test igår :)

Äntligen efter en lång process med IVF. BF är 7 januari.

Har ni några symptom än?

Det går lite upp och ner med symptom men jag har illamående om jag är i farten. Jobbade hemifrån och hade typ inget illamående alls, men är jag i kollektivtrafiken känner jag av. Hittills helt hanterbart. Sen har jag bröst som spänner lite typ varannan dag, inte så mycket än men det finns. Känner igen de spänningarna haha, de känns på ett visst sätt ;) sen har bröstvårtorna blivit lite mörkare. Uppblåst mage också.

Om jag minns rätt hade jag väldigt få symptom i början med förra graviditeten också. Jag fick mitt riktiga illamående i v10-14 typ.
  • Ab imo pectore

Hoppar gärna in här.

Trodde verkligen inte jag skulle bli gravid denna månad.
    Fick senaste mensen 30/3, är/VAR helt säker på att ägglossningen var den 12/4, men vi hade sex den 14/4 och jag testade positivt på bimdagen 27/4. TRodde verkligen inte detta då detär enda gången vi haft sex denna månaden. Solig 
    Men som man säger plötsligt händer det. :=)
    Så runt 3-6 januari hoppas vi på bebis. 

• maartiiina
    Ab imo pectore skrev 2016-04-30 09:36:01 följande:

Hoppar gärna in här.

Trodde verkligen inte jag skulle bli gravid denna månad.
    Fick senaste mensen 30/3, är/VAR helt säker på att ägglossningen var den 12/4, men vi hade sex den 14/4 och jag testade positivt på bimdagen 27/4. TRodde verkligen inte detta då detär enda gången vi haft sex denna månaden. Solig 
    Men som man säger plötsligt händer det. :=)
    Så runt 3-6 januari hoppas vi på bebis. 

Grattis vad kul.
    Jag hade också mens 30/3 vilket ja tror fler hade också. Många med samma :)
  • Iidith

Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!

• linsalusen
    Majanathalie skrev 2016-04-30 13:09:22 följande:

Skriv i meddelande till mig så berättar jag där :)

Har skickat medelande till dig men inte fått ngt svar :)
  • November83
    linsalusen skrev 2016-04-29 08:28:55 följande:

Välkommen till oss! :) Håller tummarna för dig! :)

Tack så mycket ???? hoppas verkligen. Inte haft ägglossning än så går å väntar å passar på att ha mys så ofta som möjligt.
  • LeyasMamma

Hej alla!

Grattis till alla plus!

Jag hänger gärna med i denna tråden. Plussade precis nu ikväll. Blev så chockad att jag började skaka även om det är något jag längtat efter i månader. Jag va övertygad om att det va "kört" denna månaden efter många dagar med ägglossningstest som alla varit negativa, trodde min kropp hoppade över ägglossningen denna månaden, men tydligen inte ;) är väl i bim -5 nu om jag räknat rätt utefter när jag tror jag hade ägglossning:)

• linsalusen

[quote=76583037][quote-nick]Iidith skrev 2016-04-30 12:23:55 följande:[/quote-nick]

Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!

[/quot

va också 4+4 igår,4+5 idag :)

Svar på tråden BF Januari 2017