BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Jag hänger gärna på här. Fick positivt test igår :)
Äntligen efter en lång process med IVF. BF är 7 januari.
Har ni några symptom än?
Hoppar gärna in här.
Trodde verkligen inte jag skulle bli gravid denna månad.
Fick senaste mensen 30/3, är/VAR helt säker på att ägglossningen var den 12/4, men vi hade sex den 14/4 och jag testade positivt på bimdagen 27/4. TRodde verkligen inte detta då detär enda gången vi haft sex denna månaden.
Men som man säger plötsligt händer det. :=)
Så runt 3-6 januari hoppas vi på bebis.
Hoppar gärna in här.
Trodde verkligen inte jag skulle bli gravid denna månad.
Fick senaste mensen 30/3, är/VAR helt säker på att ägglossningen var den 12/4, men vi hade sex den 14/4 och jag testade positivt på bimdagen 27/4. TRodde verkligen inte detta då detär enda gången vi haft sex denna månaden.
Men som man säger plötsligt händer det. :=)
Så runt 3-6 januari hoppas vi på bebis.
Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!
Skriv i meddelande till mig så berättar jag där :)
Skriv i meddelande till mig så berättar jag där :)
Välkommen till oss! :) Håller tummarna för dig! :)
Hej alla!
Grattis till alla plus!
Jag hänger gärna med i denna tråden. Plussade precis nu ikväll. Blev så chockad att jag började skaka även om det är något jag längtat efter i månader. Jag va övertygad om att det va "kört" denna månaden efter många dagar med ägglossningstest som alla varit negativa, trodde min kropp hoppade över ägglossningen denna månaden, men tydligen inte ;) är väl i bim -5 nu om jag räknat rätt utefter när jag tror jag hade ägglossning:)
[quote=76583037][quote-nick]Iidith skrev 2016-04-30 12:23:55 följande:[/quote-nick]
Jag är i v 4+4 och är beräknad till 2-3 januari Hade mf i v 7 den 5/3 men ta i trä så är vi gravida igen supersnabbt. Symptomen jag har just nu är att jag är med kissnödig samt att jag har ont i tjejmagen i perioder. Det gör inte ont hela tiden. Även lite molande värk i ryggslutet. Hoppas hoppas det går vägen denna gång!
[/quot
va också 4+4 igår,4+5 idag :)