BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej får man vara med här och på fb.
Har precis plusat och har troligtvis BF runt 5/1-17
Min yngsta är bara 5 månader här hemma så det blir tätt på given även denna gång ????
Hej får man vara med här och på fb.
Har precis plusat och har troligtvis BF runt 5/1-17
Hej alla :) ny här! Plussade i helgen, räknat ut att bf är 3 januari :) fortfarande i chock då vi bara försökt i 1 månad, trodde inte det skulle hända så fort. Så när ska man boka tid hos barnmorskan? Grattis alla ;)
Hej! Gud vad roligt :) grattis!!
Skicka meddelande till mig med namn och förklara hur din profilbild och omslagsbild ser ut Så ska jag försöka leta upp på fb och sedan bjuda in i gruppen!
Hej och välkommen! absolut får du det! :) Grattis ja det blir tätt ;)
Tack för svar ;) ska ringa på måndag då vi flyttar tillbaka till Göteborg igen ????
Tack. Känns ff himla overkligt och ja visst vi har inte skyddat oss och tänkt att vi gärna ville ha en till och troligtvis sista bebis. Men att plusa nu hade jag inte riktigt räknat med ????
Hej, jag läser och betraktar på avstånd. Var med i gruppen BF December 2016 men fick tyvärr missfall. Nu försöker vi igen och om 2 veckor får jag svar om jag får joina den här gruppen. Jag läste problem med Facebook gruppen och när man skapar en hemlig grupp måste man först bli vän med den som äger gruppen och sen kan ägaren lägga till personen i gruppen.
Grattis till alla som plussat, förhoppningsvis får jag vara med snart. . .
Ja ibland blir inte allt som man tänkt men det ska nog gå bra :)