• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Loncelot
    Fluffan86 skrev 2016-05-20 13:42:35 följande:
    Jaha, det lät ju som en kul grej att göra Jag har mest spelat med min man, bror och morbror så jag har inte haft några spelkompisar att hälsa på tyvärr...
    Det ska bli kul sen när jag är färdig med studierna och har jobb så jag kan spela WoW igen, då kanske jag kan vara lite mer social också
    Du får säga till när du börjar lira igen :)
  • Zoey90
    Micki88 skrev 2016-05-20 17:45:25 följande:

Hej, ser att jag är först på BMI listan! Läskigt!! Sjukt ont i brösten till och från. Dock har jag alltid massa pms besvär mellan ägglossning och mens. Fast hade ägglossning för 6-7 dagar sen så säkert för tidigt att känna något ändå!? 4:e försöket nu så börjar bli lite ivrig...

Håller tummarna!! Är på äl4 och har sjukt ont i brösten så jag har bestämt nu att det är ett tecken och något tramsigt pms. :D
  • columbus

Suck, inte en antydan på kommande ägglossning än trots att beräknad dag är på söndag. Hoppas det syns något i helgen!

• Micki88

Håller tummarn att vi båda plussar när det är dags att ta ett test :)!!

Zoey90 skrev 2016-05-20 18:38:30 följande:

Håller tummarna!! Är på äl4 och har sjukt ont i brösten så jag har bestämt nu att det är ett tecken och något tramsigt pms. :D

• Tra3dockan
    Loncelot skrev 2016-05-20 18:11:04 följande:

Det är lugnt, äggzilla kommer fram ibland inte bra ;)

Helt ok:)
  • Micki88

Kör du med ägglossningstester?

columbus skrev 2016-05-20 18:47:00 följande:

Suck, inte en antydan på kommande ägglossning än trots att beräknad dag är på söndag. Hoppas det syns något i helgen!

• columbus
    Micki88 skrev 2016-05-20 19:08:01 följande:

Kör du med ägglossningstester?

Yes, det gör jag! Började med vanliga stickor redan på cykeldag 6 (en gång om dagen) och nu är jag framme på dag 14. Sedan tre dagar tillbaka kör jag två stickor om dagen (tidig morgon och vid 19-tiden) + CB's digitala ÄL-test men fortfarande inget utslag på något av dem. 

Hoppas inte att menscykeln ska börja balla ur nu. Var bara 2,5 månad sen som jag tog ut p-ringen nämligen. Måndag ett och två var mensen dock regelbunden med ungefär 29-30 dagar emellan Glad

Tänkte köra stickor tre gånger om dagen nu under helgen när jag inte är på jobbet, i fall det skulle vara så att jag har extremt kort stegring.
  • columbus
    columbus skrev 2016-05-20 19:18:18 följande:
    Yes, det gör jag! Började med vanliga stickor redan på cykeldag 6 (en gång om dagen) och nu är jag framme på dag 14. Sedan tre dagar tillbaka kör jag två stickor om dagen (tidig morgon och vid 19-tiden) + CB's digitala ÄL-test men fortfarande inget utslag på något av dem. 

Hoppas inte att menscykeln ska börja balla ur nu. Var bara 2,5 månad sen som jag tog ut p-ringen nämligen. Måndag ett och två var mensen dock regelbunden med ungefär 29-30 dagar emellan Glad

Tänkte köra stickor tre gånger om dagen nu under helgen när jag inte är på jobbet, i fall det skulle vara så att jag har extremt kort stegring.
    "Månad ett" skulle det stå, inte "måndag ett" :)
  • Svelin

Ikväll blir det vin och mys. Får se till att mannen är nöjd då är det lättare att ställa lite krav tillbaka när äl kommer. ;) Så funkar det här. :D ;) Jag har ju inte äl förrän tidigast nästa helg eller senare. Så nu är det sex bara för skojs skull. :D

Svar på tråden BIM - juni 2016