• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Cecilia13

Mensen kom igår så snart kör vi igång, första försöket andra barnet! Förra gången gick det nästan lite väl smidigt, men sån tur borde man inte kunna ha två gånger i rad... Äl typ 3 juni och BIM den 17 juni :)

• Tra3dockan

Jag ber om ursäkt. Jag uppfattade inte att det skulle vara uppdaterad lista i båda. Jag tyckte att det var smart av ts med en separat tråd för listan.

Jag skrev med stora bokstäver för att det skulle synas, inte för att uppröra.

Kanske även ni bör ha en bättre ton och inte hoppa högt utan fråga vänligt vad jag menade eller förklara på ett vänligt sätt, exempelvis: "Hej Vi har listan i båda trådarna."

• Joss90

(TS) Min tanke med en egen tråd för en lista var att man skulle slippa scrolla så mycket i flödet för att listan uppdateras så ofta. Ett förslag som jag kommer med nu är att lägga in den i tråden en gång om dagen så kan alla bli nöjda och glada! så den listan som är nyast i list-tråden lägger vi upp på kvällen och sedan samma sak nästa kväll etc Man kan också märka den med "Dagens uppdaterade BIM-lista" Hoppas alla kan vara nöjda med det!

• Tra3dockan

Är det lugnt lancelot och anonym öhhh? :)

Jag ber om ursäkt för att det uppfattades fel och vill inte orsaka dålig stämning.

• Rosenblad
    Loncelot skrev 2016-05-20 06:58:18 följande:

Hela vårat långa förhållande så har min man varit 1gång i veckan sex max, visst har det hänt fler antal vissa månader men annars är han nöjd med det, finns dom sextokiga och dom som inte vill ha allt för ofta, kan man ju ändå förstå, så om en person som inte klarar av det ofta helt plötsligt ska klara av 3dagar i rad eller varje dag, så motivationen vara större går kankse inte att köra som man gör en gång i veckan eller mer sällan...

Har man dessutom varit tillsammans länge så har man ju inte exakt samma glöd som när man träffades då man kunde köra på varje dag i ett år....heheh..

Det är sant, vi har i vanliga fall inte sex så ofta. Ibland kanske 4 gånger på en månad. Hade mer förut men just nu räcker det för oss, dock inte runt äl!! Så det är vell förståligt att det är svårt för han att prestera just då. Men det är så frustrerande för man har ju bara den chansen och sen är det fyra långa veckor till nästa gång. Igår tog han dock initiativet till sex, det var typ sista chansen för denna månad men det funka ej. Så jag lever på hoppet att spermierna från den 13e eller 15e levde några dagar. Det konstiga är att jag varit illamående varje dag sen den 18e, och kännt av äl jätte starkt. Vilket jag aldrig gjort innan. Så det var extra jobbigt att veta att nu har jag äl men vi tar inte chansen utan den är snart över... Dessa män!!! Jag hade velat ta över hans kropp under äl så hade han kunnat göra något annat under den tiden så kan jag få producera barn!!! Haha...
  • stellanocte

Hoppar in här. Vi har BIM den 15:e juni. Första försöket, första barnet. Känns så otroligt roligt och nervöst.

• Micki88

Hej, ser att jag är först på BMI listan! Läskigt!! Sjukt ont i brösten till och från. Dock har jag alltid massa pms besvär mellan ägglossning och mens. Fast hade ägglossning för 6-7 dagar sen så säkert för tidigt att känna något ändå!? 4:e försöket nu så börjar bli lite ivrig...

• Loncelot
    Tra3dockan skrev 2016-05-20 15:12:41 följande:

Är det lugnt lancelot och anonym öhhh? :)

Jag ber om ursäkt för att det uppfattades fel och vill inte orsaka dålig stämning.

Det är lugnt, äggzilla kommer fram ibland inte bra ;)
Svar på tråden BIM - juni 2016