• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Monsan
    Zoey90 skrev 2016-05-28 16:15:05 följande:

Jag har redan valt ut barnvagn. Försöker låta bli att planera barnrum...

Haha, det är aldrig för tidigt att börja planera om man bara är medveten om vad som kan hända.. jag var oxå kollade på en syskonvagn idag och jag är i v.4 (3+4)..:).. vad har du funderat på för vagn?
  • Monsan
    Mibi skrev 2016-05-28 15:20:20 följande:

Just nu mår jag toppen ???? Lite trött o andfådd vid träning annars mår jag bra ????

Åh vad skönt att kunna träna ändå.. jag måste verkligen ta tag i det eftersom jag har 12 kg kvar av förra graviditeten.. blir att ta hjälp av en dietist denna gång..
  • Zoey90
    Monsan skrev 2016-05-28 16:26:38 följande:
    Haha, det är aldrig för tidigt att börja planera om man bara är medveten om vad som kan hända.. jag var oxå kollade på en syskonvagn idag och jag är i v.4 (3+4)..:).. vad har du funderat på för vagn?
    Jag vill ha en lounge grå Emmaljunga city cross. Så snygg!
  • Monsan
    Zoey90 skrev 2016-05-28 16:37:55 följande:

Jag vill ha en lounge grå Emmaljunga city cross. Så snygg!

Den är verkligen jätte snygg.. har själv en city cross i vitt läder och jag älskar den.. jag hade nästan bestämt mig för en bugaboo syskonvagn eftersom den går att ha både som mono och duo, men idag tittade jag på emmaljungas syskonvagn och blev ännu mer förälskad så det blir att behålla den gamla och utöka med en till vagn från emmaljunga..:).
  • Zoey90
    Monsan skrev 2016-05-28 16:48:02 följande:
    Den är verkligen jätte snygg.. har själv en city cross i vitt läder och jag älskar den.. jag hade nästan bestämt mig för en bugaboo syskonvagn eftersom den går att ha både som mono och duo, men idag tittade jag på emmaljungas syskonvagn och blev ännu mer förälskad så det blir att behålla den gamla och utöka med en till vagn från emmaljunga..:).
    Jag kan ta din gamla så kan du få köpa en ny ;) haha.
  • Zoey90

Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?

Hur tidigt kan man isåfall göra det?

• Aviendah

Plussade idag. Om det hela stämmer så är det bf 1/2.

Barn nummer 2, har en tös född julen 2014

• Monsan
    Zoey90 skrev 2016-05-28 19:58:31 följande:

Jag kan ta din gamla så kan du få köpa en ny ;) haha.

Haha, det hade varit nått.. :).
  • Monsan
    Zoey90 skrev 2016-05-28 19:59:37 följande:

Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?

Hur tidigt kan man isåfall göra det?

Jag ska göra ett i v.8 då sambon är hemma på ledig vecka.. gjorde ett i v.7 och v.14 med storebror eftersom jag hade en ofostrig graviditet som upptäcktes i v.11 en månad innan lillebror blev till.. Den graviditeten hade avstannat v.5 men kroppen spelade mig ett spratt och stötte inte ifrån sig det..

Från och med v.6-7 ska du kunna höra ett hjärta.. :)..
Svar på tråden BF Februari 2017