• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • emm84
    BeautifulMoments skrev 2016-05-29 15:42:44 följande:

Hej!

Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"

Men visst är detta positivt?

My life, My choice!
    Ja! Grattis :)
  • Mammatilljesperochkevin06

Hoppar in här då:) är i vecka 5 och ska ha BF 2 feb:) har symptom allt från illamående trött ont i ryggen och humöret:) och mitt lukt sinne är skit bra haha känner minsta lukt:) jag är 32 och min kille är 38:) vårt första gemensamma jag har två sedan innan och han ett

• emm84
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-29 16:29:48 följande:

Hoppar in här då:) är i vecka 5 och ska ha BF 2 feb:) har symptom allt från illamående trött ont i ryggen och humöret:) och mitt lukt sinne är skit bra haha känner minsta lukt:) jag är 32 och min kille är 38:) vårt första gemensamma jag har två sedan innan och han ett

Samma BF som mig :)
  • Micki88

Ja!! Grattis! :)

BeautifulMoments skrev 2016-05-29 15:42:44 följande:

Hej!

Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"

Men visst är detta positivt?

• emm84
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-29 17:41:17 följande:
    :) rätt kul för du är född 84va?
    Ja :) du oxå? Har startat en Facebookgrupp (hemlig) om du vill va med? PMa mig ditt namn isåfall lägger ja till dig som vän å sen i gruppen :)
  • Monsan
    BeautifulMoments skrev 2016-05-29 19:34:08 följande:

mammasidan.se/gravid/kinesisk-foedelsekarta

Jag vet att de är tidigt än men jag är nyfiken av mig! Ni som har barn sen innan, stämmer kinesiska "kön kalendern" på er? Det stämmer med mina 2 barn sen innan.

Denna stämmer inte på mig.. jag fick en pojke, men den får gärna stämma denna gång då det skulle vara trevligt med en lillasyster..:)..
  • Hoppra
    emm84 skrev 2016-05-29 00:22:29 följande:

Har gjort en Facebookgrupp (hemlig) om någon vill gå med där, för oss som har BF i feb -17

Skriv ett PM med ert namn till mig så lägger jag till er som vän och sedan i gruppen :)

Jag har skickat meddelande till dig!!
  • Monsan
    emm84 skrev 2016-05-29 00:22:29 följande:

Har gjort en Facebookgrupp (hemlig) om någon vill gå med där, för oss som har BF i feb -17

Skriv ett PM med ert namn till mig så lägger jag till er som vän och sedan i gruppen :)

Jag har skickat pm...
Svar på tråden BF Februari 2017