• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Monsan

Nu har jag bokat in ett privat ultraljud den 5 juli för att bekräfta att det växer som det ska.. :). Kommer då att vara i v.10 (9+0)..:)..

• Zoey90
    Monsan skrev 2016-05-29 13:41:20 följande:

Nu har jag bokat in ett privat ultraljud den 5 juli för att bekräfta att det växer som det ska.. :). Kommer då att vara i v.10 (9+0)..:)..

Åh vad spännande. Ska nog också ringa och fixa imorn :D
  • emm84
    Monsan skrev 2016-05-29 13:41:20 följande:

Hur mkt kostar det? :)
  • Monsan
    emm84 skrev 2016-05-29 14:35:00 följande:

Hur mkt kostar det? :)

Vi betalar 800 kr.. värt varenda krona.. :)..
  • Monsan
    Zoey90 skrev 2016-05-29 14:32:31 följande:

Åh vad spännande. Ska nog också ringa och fixa imorn :D

Det ska bli så himla spännande att se om det verkligen växer något där inne.. blir nog ner verkligt då.. har ju inte riktigt smält än att jag kommer bli 2 barnsmamma inom loppet av ett år.. :)
  • Zoey90
    Monsan skrev 2016-05-29 14:43:41 följande:
    Det ska bli så himla spännande att se om det verkligen växer något där inne.. blir nog ner verkligt då.. har ju inte riktigt smält än att jag kommer bli 2 barnsmamma inom loppet av ett år.. :)
    Jag börjar få smått panik över att bli mamma alls! Haha.

Har gjort det till en vana att kolla på mitt fina digitala "gravid" men nu har den slocknat?!
  • FlyffyUnicorn
    Zoey90 skrev 2016-05-29 14:46:23 följande:
    Jag börjar få smått panik över att bli mamma alls! Haha.

Har gjort det till en vana att kolla på mitt fina digitala "gravid" men nu har den slocknat?!
    haha jag kollar också på mitt digitala hela tiden nu, tyvärr ska det slockna 24timmar efter man gjort testet så jag får titta extra mycket nu de timmar som är kvar :-P
  • BeautifulMoments

Hej!

Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"

Men visst är detta positivt?

My life, My choice!
  • FlyffyUnicorn
    BeautifulMoments skrev 2016-05-29 15:42:44 följande:

Hej!

Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"

Men visst är detta positivt?

Visst ser det positivt ut! Grattis! Jag testade också positivt väldigt tidigt så ville inte tro på det först :-P 
  • BeautifulMoments
    FlyffyUnicorn skrev 2016-05-29 15:50:26 följande:

Visst ser det positivt ut! Grattis! Jag testade också positivt väldigt tidigt så ville inte tro på det först :-P 

Nej inte jag heller! Var precis och köpte ett digitalt nu så ska bli kissig igen bara.
    My life, My choice!
Svar på tråden BF Februari 2017