BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vart är folk ifrån? Själv kommer jag från Tjörn, 6mil norr om Göteborg
Vart är folk ifrån? Själv kommer jag från Tjörn, 6mil norr om Göteborg
Hej! Plussade i onsdags. BF 31/1 eller 1/2 beroende på var jag kollar. Är det okej om jag hänger med ändå? :)
Hej! Plussade i onsdags. BF 31/1 eller 1/2 beroende på var jag kollar. Är det okej om jag hänger med ändå? :)
Tack! Någon som vet ifall det finns någon grupp på Facebook? :)
Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?
Hur tidigt kan man isåfall göra det?
Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?
Med tanke på mitt utomkvedshavandeskap jag haft så vill jag jättegärna göra ett tidigt ultraljud bara för att kolla att fostret sitter där det ska eller så. Jag och sambon diskuterar däremot om det är värt risken. Enligt boken "Vänta barn - en bok om graviditet, förlossning och första tiden med barnet" kan det finnas en risk med att göra ultraljud och bör inte göras i onödan. Då blir man ju lite nojjig.
Tänk om fostret skadas bara för att jag vill veta att allt är som det ska :( Vet inte hur jag ska tänka längre!