• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • DevilsDaughter

När jag plussade så var de halvömma när jag klämde på dem, men då har de varit så sedan strax efter ägglossning till nu, någon vecka efter plus. Något större är de också.

• Ullis02

Jag är bim+10 idag, tog ett test och det var negativt. Börjar känna mig riktigt frustrerad, min mens har alltid varit väldigt punktlig. Denna månad fick jag lite rosaröda flytningar och inget mer.

Ska nog ringa gyn idag.

• copycat
    HäxanSurtant skrev 2016-07-14 18:37:52 följande:
    Jag mår vidrigt. Jag är trött som tusan och mår illa, samma illamående som alltid och min mammas kläder, hus, doft mm är värst. 

Hur mår du?
    Åh fy vad jobbigt :( hoppas det ger med sig snarast! Här är det lite molvärk som gäller samt trötthet, i övrigt inget annat. Än så länge :)
  • finder

Jag spydde halva graviditeten med första men bara typ 6v med andra. Håller tummarna på som andra här.

Tur man har små bröst, så behöver inte mycket stöd. Så länge inte min yngsta lägger sig på mig och armbågar dom eller liknande så g0r de bra

• Ememem
    Ullis02 skrev 2016-07-15 03:52:37 följande:

Jag är bim+10 idag, tog ett test och det var negativt. Börjar känna mig riktigt frustrerad, min mens har alltid varit väldigt punktlig. Denna månad fick jag lite rosaröda flytningar och inget mer.

Ska nog ringa gyn idag.

Tråkigt :( hoppas gyn kan hjälpa dig! Vad använder du för test? Annars kan ju tyvärr stressen av att försöka skaffa barn påverka mensen.
  • Mammaresan

Nä känns dumt att jag ens testade nu, det är inte stor chans att plussa 5 dagar innan BIM. Jag får försöka ha is i magen så gott det går.. Men tror ju inte jag är gravid heller. :( Ändå sitter jag här och febrilt vrider runt gravtestet för att se om det inte finns något extra sträck men jag vet inte ser ni något? Ser nästan ut som det bara är en skugga där ett positivt sträck kan sitta (alltså markeringen) om det inte är en synvilla bara... *suck*

Har redigerat bilder för att skapa kontrast och en av dem är orginalet. Ser något nått annat och är det ens nått? Den översta är den oredigerade.

Kanske inte en syns upplagt här heller. Får lägga fokus på annat idag, ska fixa här hemma och möblera om så det är ju kul. Undrar om det ens syns mer om jag skulle testa imorgon igen? Vågar inte tro något, värre att tro att man är gravid på stickan och få mens sen. Eller att det ser helt blankt ut imorgon... X (

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Anonym (Pmds)

Tycker mig se svagt svagt streck på alla tre bilder

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-15 07:21:49 följande:

Nä känns dumt att jag ens testade nu, det är inte stor chans att plussa 5 dagar innan BIM. Jag får försöka ha is i magen så gott det går.. Men tror ju inte jag är gravid heller. :( Ändå sitter jag här och febrilt vrider runt gravtestet för att se om det inte finns något extra sträck men jag vet inte ser ni något? Ser nästan ut som det bara är en skugga där ett positivt sträck kan sitta (alltså markeringen) om det inte är en synvilla bara... *suck*

Har redigerat bilder för att skapa kontrast och en av dem är orginalet. Ser något nått annat och är det ens nått? Den översta är den oredigerade.

Kanske inte en syns upplagt här heller. Får lägga fokus på annat idag, ska fixa här hemma och möblera om så det är ju kul. Undrar om det ens syns mer om jag skulle testa imorgon igen? Vågar inte tro något, värre att tro att man är gravid på stickan och få mens sen. Eller att det ser helt blankt ut imorgon... X (

Ser oxå något!
Svar på tråden Bim Juli 2016