• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Mammaresan
    DevilsDaughter skrev 2016-07-15 21:25:43 följande:
    Japp det där är utan tvekan ett pluss!!Plus
    copycat skrev 2016-07-15 21:19:05 följande:
    Solklart ju! Grattis!:)
    Åh, tack! Hoppas på ännu starkare imorgon! Hjärta

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-15 18:58:45 följande:
    Tack! :) Ja det känns extra segt när jag nu först trodde jag hade äl samtidigt med dig men nu är det 6 dagar efter liksom... Haha denna väntan.. Blä!!!
    Tror ditt streck kommer bli tydligt så du på riktigt får glädja dig! :)
    Förstår att det känns segt, hade jag också känt. Väntar med spänning allt eftersom dagarna går när du också börjar testa! Skrattande
  • Crazy catlady
    L 91 skrev 2016-07-15 22:32:11 följande:

..och detta efter 10 min..

Ser tyvärr inget på någon av bilderna :/
  • finder

Översta är i förrgår och nedersta är från igår 3+9. ör ännu tydligare i verkligheten. så kan nog rätt säkert säga att de gick vägen.
  • 10oktober
    Kynisen skrev 2016-07-15 16:09:58 följande:

Va hur kan det va möjligt?!?!? Det är fortfarande bara äl+4, det går tydligen inte fortare till bim ju fler gånger jag kollar appen.... Suck!! Hahahaha

Hahaha! Samma här! Tänker hela tiden att det snart borde vara BIM men kommer sen på att det är en hel dryg vecka kvar!

Jag kände ingenting av ägglossningen denna månad så vet egentligen inte om BIM verkligen äe den 25:e eller om jag hade ägglossning alls. Vi får se. Vi har i alla fall haft sex varannan/var tredje dag i två veckors tid och jag försöker ta bristen på alla slags symptom som ett gott tecken (hur logiskt det nu är).
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 19:08:33 följande:

Kynisen: När det kommer till helt vanliga test (som mäter 25miu/ml, vilket oftast är standard) som jag använt under tidigare graviditeter så har jag använt billiga testers test och dem kan jag varmt rekommendera! Fått tydliga plus vid BIM med dem och höljet i sig är bra. Det andra jag använt för att bekräfta graviditeten strax efter BIM har varit clearblues digitala test som mäter med samma känslighet som billiga testers.

Tack! Jag har med mina tidigare grav bara använt cb efter utebliven mens, men nu när en är testnarkoman vill en ju ha testa tidigt, ska kolla på dom du nämnde, tack! Nu är dag 4 över... I morgon så är det 5 dagar kvar till teststart hahaha jag som inte skulle det denna gång ;) men orka vänta... Nix!
  • Mammaresan
    finder skrev 2016-07-15 22:42:54 följande:
    Översta är i förrgår och nedersta är från igår 3+9. ör ännu tydligare i verkligheten. så kan nog rätt säkert säga att de gick vägen.

Jag ser sträck! Åh, grattis! Visa bild imorgon på dina test också! Skrattande

Kynisen skrev 2016-07-15 22:52:41 följande:
    Tack! Jag har med mina tidigare grav bara använt cb efter utebliven mens, men nu när en är testnarkoman vill en ju ha testa tidigt, ska kolla på dom du nämnde, tack! Nu är dag 4 över... I morgon så är det 5 dagar kvar till teststart hahaha jag som inte skulle det denna gång ;) men orka vänta... Nix!

Precis så man ska göra, räkna ner till dagen man ska testa istället. Då känns det mer och mer hoppfullt för var dag. Flört Jag har heller aldrig testat så tidigt när vi försökt bli med barn innan. Tycker man borde bli mer tålmodig med åldern, tiden och barnen... Drömmer Kanske är det för allt tålamodet är slut och ges på annat håll? Hahaha. Tungan ute
  • Mammaresan
    L 91 skrev 2016-07-15 22:32:11 följande:
    ..och detta efter 10 min..
    Riktigt svårt att se på bilden, ser inget i det ljuset och avståndet. Men testa imorgon på morgonen och lägg ut nya bilder då! Glad
Svar på tråden Bim Juli 2016