copycat skrev 2016-07-23 17:46:43 följande:
Tog mod till mig. Har kissat för 45 min sen (klantigt, glömde bort och höll på att pinka ner mig på flygplatsen) och fick ut typ 0,5cm kiss på höjden. Fick vicka glaset för att kunna doppa stickan nog mycket. Men inget av det borde väl ha betydelse? Om jag borde vara gravid i vecka 6+1 så borde jag väl få ett mycket starkare streck än detta? Blä måste ringa 1177....:( blödde som sagt ons, tors och lite fre men NU blir det verkligt att jag förmodligen fått missfall. Trodde jag redan hade "bearbetat" det på dom här dagarna....
Tycker väl också att testet borde visa starkare MEN det finns ju undantagsfall till allt... dels att du kissat nyligen o sen kanske inte testet fick tillräckligt med urin. Jag hoppas så att det faktiskt inte varit missfall du haft o jag tycker du ska kontakta en barnmorska imorgon o få vul o kanske tom ta blodprov för att mäta hcg. Då får du iaf reda på vad som gäller, för ovissheten är iaf vad jag tyckt varit värst nästan. Har haft flera missfall o självklart är det oerhört jobbigt o ledsamt, men de gånger då testen fortsatt visat positivt efter blödning o tom ökat i styrka o det enda jag kunnat göra var att vänta...det var det värsta i mitt tycke. När man sedan vet kan man iaf sörja o sedan gå vidare. Och hur lång tid det tar, att gå vidare är individuellt men jag tror att det är oerhört viktigt att tillåta sig att sörja ordentligt för att orka gå vidare sen! <3
Stor kram!