• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Madde87

Äl är ju inte alltid exakt heller så ni har kanske sexat mitt i äl! De kommande dagarna blir spännande nu :)

• Rosenblad

Tror faktiskt jag är gravid.. En vecka kvar till mens men har som början till mensvärk sen tre dagar tillbaka nu och den ökar i styrka. Aldrig haft så ont. Har vanligtvis väldig ont vid mens men det är ju just på BIM dagen och inte en vecka innan mens!! Är så nervös!!!!!!!!! :S

• Erla

Äl+7 imorgon. Nu börjar det närma sig domedagen känns det som :P "Bara" 5 dagar kvar och det ska nog mycket till att jag ska testa tidigare än BIM-dagen. Hur går det för er andra som är i väntans dagar?

• Grönablad
    Erla skrev 2016-07-24 23:14:03 följande:

Äl+7 imorgon. Nu börjar det närma sig domedagen känns det som :P "Bara" 5 dagar kvar och det ska nog mycket till att jag ska testa tidigare än BIM-dagen. Hur går det för er andra som är i väntans dagar?

ÄL+10 imorgon och jag kommer nog testa trots att det är lite tidigt :) Har inte känt så mkt denna månad men det är ju iofs inte så konstigt iom att ägget kanske inte ens har fäst än. Om det ens blev något befruktat ägg som kan fästa :)
  • Ememem
    Rosenblad skrev 2016-07-24 22:38:43 följande:

Tror faktiskt jag är gravid.. En vecka kvar till mens men har som början till mensvärk sen tre dagar tillbaka nu och den ökar i styrka. Aldrig haft så ont. Har vanligtvis väldig ont vid mens men det är ju just på BIM dagen och inte en vecka innan mens!! Är så nervös!!!!!!!!! :S

Om du har så ont tycker jag du ska kontakta en barnmorska och få det kollat. Molvärk är en sak men man ska inte ha ont.
  • Erla
    Grönablad skrev 2016-07-24 23:19:36 följande:
    ÄL+10 imorgon och jag kommer nog testa trots att det är lite tidigt :) Har inte känt så mkt denna månad men det är ju iofs inte så konstigt iom att ägget kanske inte ens har fäst än. Om det ens blev något befruktat ägg som kan fästa :)

Spännande! Brukar du ha känningar annars? Har läst om andra som har plusat den cykeln som de hade minst känningar ^^ 

Nä precis. Vanligast är väl att ägget fäster mellan äl+7 och äl+10 men det kan även fästa äl+6 och äl+11 :) Hoppas det tagit sig för er :D När hade du tänkt börja testa?

• Grönablad
    Erla skrev 2016-07-24 23:43:17 följande:

Spännande! Brukar du ha känningar annars? Har läst om andra som har plusat den cykeln som de hade minst känningar ^^ 

Nä precis. Vanligast är väl att ägget fäster mellan äl+7 och äl+10 men det kan även fästa äl+6 och äl+11 :) Hoppas det tagit sig för er :D När hade du tänkt börja testa?

De två senaste månaderna har jag tyckt att jag haft massvis av symptom :)

Testade nu på morgonen men det var blankt såklart. Nu tänkte jag försöka hålla mig ett par dar innan nästa test.

När ska du testa?
  • ensamärstark

Mitt CB var spök igår.. Testa imorse igen :(

Vad ledsen man blir på att få dessa falska förhoppningar..

Översta är CB från igår. Dom andra två är från idag

• Madde87

Ja det är så trist när det inte blir plus! Jag tror jag testar imorgon om ingen mens dyker upp men shit så nervöst!

• Rosenblad
    ensamärstark skrev 2016-07-25 07:27:51 följande:

Mitt CB var spök igår.. Testa imorse igen :(

Vad ledsen man blir på att få dessa falska förhoppningar..

Översta är CB från igår. Dom andra två är från idag

Jag använde CB förra månaden och fick också spökstreck och då får man ju förhoppningar och det är hemskt. Antingen allt eller inget känner jag, så man kan börja tänka på nästa månad istället. Jag vill inte mer använda CB utan köpte från billiga tester rätt många så nu kan jag testa varje dag fram till mens och de kostade så sjukt lite! Har än så länge inte fått något spökstreck. :)
Svar på tråden Bim Juli 2016