• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Teresiat

Spännande, Madde! Brukar du testa eller invänta? Jag tror dock inte att vi har någon chans då vi egentligen inte skulle försöka denna månad och endast hade sex en gång, vad jag då trodde var EFTER ÄL. Men sen kom jag på att vi kanske råkade pricka ÄL ändå.. Har inte koll på när ÄL är, känner inte av när det är som många andra verkar göra.:

• Madde87

Önskar jag kunde vänta ;) jag testar hej vilt! Och blir besviken men nu ska jag hålla mig till tisdag tänkte jag. Vi har kört på varje dag innan under och efter äl!

Vad spännande! Håller tummarna :)

• Jeahla
    Teresiat skrev 2016-07-24 16:40:09 följande:

Halloj på er! Någon som har BIM på torsdag som jag? :)

Teresiat skrev 2016-07-24 16:40:09 följande:

Halloj på er! Någon som har BIM på torsdag som jag? :)

Tis har jag tror jag. Har inte 100% koll när ÄL var..
  • 10oktober
    Ippaas skrev 2016-07-24 10:10:55 följande:

BIM -1 idag och negativt test :( så nu väntar man bara på mensen så att det kan gå snabbare till nästa försök!

Samma här. Testade imorse men inget. Har haft tilltagande mensvärk idag så det är väl bara att konstatera...
  • eg90

Bim imorgon, gjorde dessa häromdagen. ÄL test längst upp bara för att visa vars strecket ska sitta. Någon som ser?

• Helga

Hej alla!
    Har följt tråden ett tag och hakar gärna på. Försöker skaffa syskon till min son som är strax över tre. Trodde mig ha ÄL för ca två veckor sedan och räknade med plus idag efter snart två veckor med ömma bröst och illamående. Efter att ha testat tre gånger senaste veckan, inkluderat idag på (vad jag tror är) Bim testade jag negativt. Var säker på en graviditet, men känns dessvärre inte alls troligt längre. Nåja, så länge inte mensen ger sig till känna håller jag hoppet uppe :)
    Grattis till alla som redan fått sitt plus!

• Ememem
    eg90 skrev 2016-07-24 19:28:33 följande:

Bim imorgon, gjorde dessa häromdagen. ÄL test längst upp bara för att visa vars strecket ska sitta. Någon som ser?

Tyvärr ser jag inget. Har du testat idag? Hcg:et ökar ju varje dag vid en graviditet. Men om du ser streck så finns de ju där, är ju inte alltid så lätt att få med på bild.
  • Madde87

Detta är väl egentligen första försöket. Förra månaden tog vi inte det så allvarligt så det räknas väl knappt ;) själv då teresia?

• Teresiat

Härligt! Jag tog ut spiralen i juni och vi sa att vi skulle börja försöka lite lätt i tidigast augusti. Men jag längtar mkt så nu sitter jag och hoppas att vi inte missade ÄL. Vi hade sex cykel dag 15.. Sannolikt var det försent? Appen visade ÄL dagen innan.. Men brukade innan spiralen ha långa cyklar men det kan ju ändras.

Svar på tråden Bim Juli 2016