• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Sol)

Snälla, kan någon tyda detta?!

Jag fick min mens men den var mer sparsam. Dock varade den fem dagar som vanligt. Tog ett nytt test i morse (igår slutade mensen) och fixk detta:

• ensamärstark
    Anonym (Sol) skrev 2016-07-22 11:17:58 följande:

Jag fick min mens men den var mer sparsam. Dock varade den fem dagar som vanligt. Tog ett nytt test i morse (igår slutade mensen) och fixk detta:

Ser inget tyvärr. Men vet av erfarenhet att mensen kan upplevas mer eller mindre sparsam vissa cykler.
  • L 91
    Anonym (Sol) skrev 2016-07-22 11:17:58 följande:

Tycker mej se något..?
  • lillagumman85

Testade nu på eftermiddagen och fick negativt..

Bara att vänta ut dagarna och testa igen om några dagar oom inte mensen kommer.

• Guffy78

Här konstaterar jag tyvärr att ägget har släppt precis som jag trodde för 2-3 dagar sedan. Gjorde en Lloyds test nyss som var helt blank nästan och kollade påmorgonens test där jag fick streck - då satt strecket på fel plats lite så det var färgrester. Så himla tufft iochmed att läkare inte hittar något fel när man får tidiga MF månad efter månad efter månad. Tror att det är fel i celldelning efter att ägget har fäst. För första gången längtar jag efter Mens så man kan nollställa allt. Vet inte ens om Bim är om 2 eller 5 dagar. Har iaf stabil lutealfas på 14 dagar så det är skönt.

• Rosenblad
    emzerus skrev 2016-07-22 10:06:25 följande:

Tack! Hoppas att det är din tur snart också :) 

Vi har sökt hjälp, efter vårt 3e missfall men hittar inge fel på varken mig eller min sambo. I augusti har vi nu fått en tid till fertilitetskliniken för ytterligare utredning. Men om inget visar sig vara fel så får vi tex inte hjälp via ivf först vi har försökt 2 år utan graviditet/missfall....så känns lite hopplöst. 

men jag hoppas att det bara går nu ändå! Längtan är nå enorm efter en liten <3

Okej va bra, man vill ju kolla upp allting så man inte går och "slösar" månader och går och hoppas om det endå inte kommer funka. Lika bra att kolla upp :) men ni kan vell ljuga, alltså inte säga att ni fått fler missfall så ni kan få ivf ;) Ja vist är längtan enorm, känns som man ser gravid magar i vädret överallt och massa barnvagnar. Men jag har haft som mensvärk nu efter äl och det har aldrig tidigare hänt så jag håller tummarna för att 10e månaden var den rätta! Känns som semester tempot bidragit, aldrig tidigare har jag och min man varit så avslappnade vid äl. Känns så skönt, så kanske... :)
  • Anonym (Sol)
    L 91 skrev 2016-07-22 15:28:14 följande:

Tycker mej se något..?

Köpte ett digitalt test och det visade "Inte gravid". Får lita på det... Påt igen om en vecka!
  • amham

Jag har bim idag och ingen mens, men heller inget plus. Testade negativt idag.

Jag har väldigt ont i magen (det spänner) sedan två dagar tillbaka och rikliga flytningar. Ska jag fortsätta hoppas eller tror ni mensen är på väg? :)

• Loncelot
    amham skrev 2016-07-22 21:45:59 följande:

Jag har bim idag och ingen mens, men heller inget plus. Testade negativt idag.

Jag har väldigt ont i magen (det spänner) sedan två dagar tillbaka och rikliga flytningar. Ska jag fortsätta hoppas eller tror ni mensen är på väg? :)

Hoppet är det sista som överger en, vi håller tummarna!
  • amham
    Loncelot skrev 2016-07-22 22:18:55 följande:

Hoppet är det sista som överger en, vi håller tummarna!

Tack! ?
Svar på tråden Bim Juli 2016