• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • lillagumman85

Bestämde oss för att hålla lite på det. Hehe vill verkligen inte ha ett negativt test och den få mensen som ett brev på posten straxt efter.

Vänta till imorgon kväll och förhoppningsvis fira in semestern med ett plus!

• 10oktober

Molvärk ikväll, som om mensen vore på g. BIM är först på måndag, vad tror ni det kan betyda?

• ensamärstark

Får man hoppa in här? Är på ÄL +7 o väntar (förhoppningsvis inte) mensen om en vecka. 28/7..

Haft typ stickande krampade mensvärk och apömma och svullna bröst i sedan ett par dagar tillbaka. Halsbränna kommer varje dag.. Vågar inte hoppas för mycket då varje månad ser typ olik ut för mig innan mensen kommer. Detta är vårat försök nummer 24, alltså 2 år nu! Har beställt hem testa tidigt test som mäter från 5. Funderar på att testa på måndag ;)

• November83

Bim igår, men då äl var sen tror jag bim flyttats till söndag men inga som helst tecken på mens på G.... Kroppen brukar spöka, varit extremt trött med start i måndags, lätta humörsvängningar, ökad törst, så kan bara vara pms. Äl+11 idag å test igår var negativt så nytt test i morgon... Hoppas på tredje gången gillt efter 2 MF....

Grattis till alla nya plus å till er som fått den nedrans mensen beklagar jag å önskar lycka till nästa månad! Får se om ett par dagar om jag får satsa på april/maj bebis jag också eller om d blir en mars/april....

• emzerus

Äl+10 o fick återigen ett ganska svagt plus, men lite tydligare än igår kväll...dock hamnar bilderna på sniskan här inne (vet inte hur jag ändrar det) så jag tycker själv att det knappt syns. 

Tog ett test från Lloyds också på em o tyckte mig ana nåt inom tiden...men som efter ett par timmar är ett klart rosa streck, Rätt starkt tom. vet att det inte gills efter tiden gått ut men hoppas att det ändå är nåt. 

Jag har en bra känsla denna månad att det faktiskt är vår tur nu. Har försökt med barn nr 1 i snart 2 år o 6 tidiga missfall...så nu är det dags tycker jag :) 

Någon mer som ser?

• happylife
    emzerus skrev 2016-07-21 22:48:44 följande:

Äl+10 o fick återigen ett ganska svagt plus, men lite tydligare än igår kväll...dock hamnar bilderna på sniskan här inne (vet inte hur jag ändrar det) så jag tycker själv att det knappt syns. 

Tog ett test från Lloyds också på em o tyckte mig ana nåt inom tiden...men som efter ett par timmar är ett klart rosa streck, Rätt starkt tom. vet att det inte gills efter tiden gått ut men hoppas att det ändå är nåt. 

Jag har en bra känsla denna månad att det faktiskt är vår tur nu. Har försökt med barn nr 1 i snart 2 år o 6 tidiga missfall...så nu är det dags tycker jag :) 

Någon mer som ser?

*tjuvläst tråden* känner igen dig från andra trådar, jag ser ett svagt plus och håller tummarna!!
  • emzerus
    happylife skrev 2016-07-21 22:58:51 följande:
    *tjuvläst tråden* känner igen dig från andra trådar, jag ser ett svagt plus och håller tummarna!!
    Tack snälla du <3 Håll tummarna allt vad du kan är du gullig :) 
  • emzerus
    DevilsDaughter skrev 2016-07-20 22:29:30 följande:

emzerus: Spännande! Hoppas det är ett plus! När ska du testa nästa gång?

Tog ett till cb nu ikväll, la upp bild i ett tidigare inlägg. Fortfarande svagt plus, men lite tydligare än igår tycker jag nog. 
    I eftermiddags tog jag ett test från Lloyds apotek, ett testa tidigt... var något svagt svagt men kan inte säga att det var ett streck. mer att jag anade något...men nu efter tiden gått ut så är det ett klart synligt rosa streck. Ganska så starkt tom. 

Kommer ta ett nytt test imorgon med för att se om det fortfarande finns kvar eller förhoppningsvis ökat :) 
  • Colly
    ensamärstark skrev 2016-07-21 20:37:00 följande:

Får man hoppa in här? Är på ÄL +7 o väntar (förhoppningsvis inte) mensen om en vecka. 28/7..

Haft typ stickande krampade mensvärk och apömma och svullna bröst i sedan ett par dagar tillbaka. Halsbränna kommer varje dag.. Vågar inte hoppas för mycket då varje månad ser typ olik ut för mig innan mensen kommer. Detta är vårat försök nummer 24, alltså 2 år nu! Har beställt hem testa tidigt test som mäter från 5. Funderar på att testa på måndag ;)

Jag är också på ÄL+7 idag. Vad kul att vi ligger så lika. Men oj vad ni har fått kämpa på länge. Måste va jobbigt. Vi har alltid haft så lätt för att bli gravida. Det har alltid tagit på första försöket. Men nu är det nog eran tur, låter ju lovande om inte annat.. Jag mår lite illa till och från under dagarna men thats it!!
  • josefinenyberg
    copycat skrev 2016-07-21 09:03:51 följande:

Och här kom en blödning i vecka 5+5....antar att det är missfall:( aldrig haft det innan men det känns ju så. Inga klumpar men färskt mörkrött blod. Började 11.30 igår, är väl inte speciellt riklig, har bara trosskydd som jag bytt tre gånger (2 igår och 1 nu på morgonen). Sitter på Rhodos så kan inte åka in och kolla heller....fy:( nån med erfarenhet?

Jag blödde runt vecka 5 och var övertygad om missfall o ringde o grät till mamma som frågade om jag hade ont, o det hade jag inte. Men bokade en tid till gyn o fick vag-ul som visade en liten pickande prick haha. Oj vilken lycka! Den pricken fyller 2 i aug <3 med det sagt så håller jag tummar och tår för att det går lika bra för dig!!
Svar på tråden Bim Juli 2016