• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Magda1986

Hej alla mars mammor!

Stort grattis till er alla!

Själv pussade vi på vår smekmånad i italien och är precis hemkomna till stockholm.

Enligt appen gravid & baby blir det bf 9/3. Första graviditeten för min del. Hoppar också gärna in i fb gruppen. Vem skulle man kontakta på fb?

• trudelutt

Hej alla marsmammor. Jag är överlycklig och livrädd om vartannat. Efter tre st positiva test vågar jag nu tro på det! BF 15 mars. Är nu i v 4+4. Vill bara att tiden ska rusa fram till v 12.

och jag vill hemskt gärna komma med i gruppen på facebook.

Är det någon mer här som bor i södra delen av sthlm? Skärholmen/Bredäng/sätra? 

• MissMR

Jag plusade igår och enligt appen har jag bf 14 Mars. Jag vill också gärna gå med i gruppen på Facebook :)

• Nillabfmars
    trudelutt skrev 2016-07-11 14:53:49 följande:

Hej alla marsmammor. Jag är överlycklig och livrädd om vartannat. Efter tre st positiva test vågar jag nu tro på det! BF 15 mars. Är nu i v 4+4. Vill bara att tiden ska rusa fram till v 12.

och jag vill hemskt gärna komma med i gruppen på facebook.

Är det någon mer här som bor i södra delen av sthlm? Skärholmen/Bredäng/sätra? 

Jag bor Söder om Söder men kommer flytta ca 50 mil söder ut under hösten/vintern =)
  • Toss4

va underbart att få plus på smekmånaden, Bästa bröllopspresenten antar jag ;P

Magda1986 skrev 2016-07-11 14:38:23 följande:

Hej alla mars mammor!

Stort grattis till er alla!

Själv pussade vi på vår smekmånad i italien och är precis hemkomna till stockholm.

Enligt appen gravid & baby blir det bf 9/3. Första graviditeten för min del. Hoppar också gärna in i fb gruppen. Vem skulle man kontakta på fb?

• mamiama

Jag vill med vara med i gruppen på fb!!

Har inbokat tjillevippen men inte fått nån inbjudan ännu...

• Tussilagon

Hej på er!

Jag hoppar gärna in här också????

Kul att kunna följas åt????

Vårat första och enligt appen är det vd 7/3.

Jag är gärna med i FB gruppen ????????

Svar på tråden BF mars 2017