• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Inelg
    Tjillevippens skrev 2016-08-28 22:16:25 följande:
    aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!
    Ser det nu! Tack!
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-27 12:33:24 följande:
    Inte jag heller... :(
    Hur går det med illamåendet?
    Loppan nu är jag med! ;) vad är dina initialer i gruppen?

Jag vill försöka hitta den där stockholmsgruppen också.. Vet du hur?
  • Loppan81
    Inelg skrev 2016-08-29 06:21:47 följande:
    Loppan nu är jag med! ;) vad är dina initialer i gruppen?

Jag vill försöka hitta den där stockholmsgruppen också.. Vet du hur?
    Hej! Nu har jag mailat och hoppas på att jag blir insläppt. Mina initialer är CL :)
  • FlikkanM

Är det nån som kommer fortsätta skriva i denna grupp? Eller är alla på Facebook?

• Inelg
    FlikkanM skrev 2016-08-29 17:36:27 följande:

Är det nån som kommer fortsätta skriva i denna grupp? Eller är alla på Facebook?

Undrar jag också. Tycker inte det skrivs så mkt :(
  • lilsis

Finns inte så mkt att skriva just nu. Väntar på NUPP (15/9) och mår inte illa längre. Det enda som skvallrar om att något är på gång är att tarmarna typ står still (...) och så sticker det ibland på vänster sida, tror det är äggstocken som har det trångt mellan livmoder och myom.

Sedan drar det i ligamenten om jag reser mig för snabbt men det gör jag sällan, har ofta lågt blodtryck (även innan plusset) och reser mig långsamt av gammal vana :p

Hade jag dessutom varit en sådan som blöder en skvätt vid förväntad mens så kan jag förstå de som upptäcker sina graviditeter sent.

• FlikkanM

Jag tänkte inte heller gå med i nån Facebookgrupp.

Iilsis: vad skönt att illamåendet lagt sig. Precis samma här, mkt bättre mående men yrslig om jag reser mig för fort eller om jag gör snabba vändningar :)

Idag ska jag upp och kika på den lille och se om allt ser bra ut, haft nån blödning och massa färgade flytningar under de senaste 7 v. Väntar lite nervöst på vad de kommer se, om de ser nått och hur det mår.

En bra läkare får jag träffa iaf såg jag på remissen, erfaren men lite knagglig på språket :)

Har lite koll på dom sen man jobbade på sjukhuset :)

• GrukanGrace

Hur gör jag för stt komma med i FB gruppen.

Tjillevippens skrev 2016-08-28 22:16:25 följande:

aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!

Svar på tråden BF mars 2017