• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • hmhm

Hur skulle man göra för att hitta fb gruppen och visst kunde inte andra se att man gått med?

Ge hit kakorna!
  • Loppan81
    Inelg skrev 2016-08-27 10:30:31 följande:

Är inte folk här och skriver så ofta? Vart är alla? I en FB grupp?
    Jag har fortfarande inte hittat nån. Eller blivit tillagd :(

Inte jag heller... :(
    Hur går det med illamåendet?
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 10:30:31 följande:

Är inte folk här och skriver så ofta? Vart är alla? I en FB grupp?
    Jag har fortfarande inte hittat nån. Eller blivit tillagd :(

Inelg, Hmhm och Loppan: skriv ett meddelande till Tjillevippens (för mig funkade inte via appen utan loggade in via hemsidan istället) med erat fb-namn och en beskrivning på eran profilbild. Då lägger hon till er som vän tillfälligt och bjuder in er i fb-gruppen.

Fb-gruppen är jättemysig och många som är väldigt aktiva! :)
  • mstensson
    Hej på er! 
    Malin heter jag och när jag var 25 år så var jag tvåbarnsmamma. Det har och är underbart. Den stora är nu 2 år och den yngsta 9 månader så de kom ganska tätt. Nu ska vi försöka med en tredje, haha. Vi får helt enkelt inte nog! 
    Jag bloggar på goteborgsmamman.se om ni vill läsa mer :) 
    Kram <3
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-27 12:33:24 följande:
    Inte jag heller... :(
    Hur går det med illamåendet?
    Hej :)
    Illamåendet blev bättre några dagar men idag är ser pest. Svårt att fokusera på annat. Va på MOS idag och typ pallade inte mer än 1,5h sen ville jag hem. Höll på att kräkas i garaget av avgasluluktena. Fyfaaaan måtte detta hå över snart.
    Jag har hittat nåt som får det att lätta iaf. Bär med mig överallt. Loka Flusch citrus el apelsin. Blir bra för ett tag på några sekunder. Helt sjukt. :)

Hur mår du?? :)
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-27 13:21:20 följande:
    Inelg, Hmhm och Loppan: skriv ett meddelande till Tjillevippens (för mig funkade inte via appen utan loggade in via hemsidan istället) med erat fb-namn och en beskrivning på eran profilbild. Då lägger hon till er som vän tillfälligt och bjuder in er i fb-gruppen.

Fb-gruppen är jättemysig och många som är väldigt aktiva! :)
    Esther kan inte du lägga till oss?
    Har maliat tjillivippen men jag har inte fått någon inbjudan ännu. Detta va flera dagar sedan. Gick också in på vanlig dator. Hon kanske inte är inne här så mkt?

Eller kan man be någon annan ?
  • Inelg
    hmhm skrev 2016-08-27 10:40:26 följande:

Hur skulle man göra för att hitta fb gruppen och visst kunde inte andra se att man gått med?

Ge hit kakorna!
    Man ska pma någon men det går inte så bra för mig :/ haha.
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 18:40:36 följande:
    Esther kan inte du lägga till oss?
    Har maliat tjillivippen men jag har inte fått någon inbjudan ännu. Detta va flera dagar sedan. Gick också in på vanlig dator. Hon kanske inte är inne här så mkt?

Eller kan man be någon annan ?
    Kollade i gruppen och verkar som jag kan lägga till medlemmar också! :) PMa mig namn och hur profilbilden ser ut så ska jag fixa :)
  • Esther90
    Inelg skrev 2016-08-27 18:41:07 följande:
    Man ska pma någon men det går inte så bra för mig :/ haha.
    Ingen kan se att man är med! Gruppen är helt hemlig :)
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-27 21:22:35 följande:
    Kollade i gruppen och verkar som jag kan lägga till medlemmar också! :) PMa mig namn och hur profilbilden ser ut så ska jag fixa :)
    Ok
Svar på tråden BF mars 2017