Hubbabubban91 skrev 2016-08-24 11:47:46 följande:
Ja, jag måste nog göra det tror jag. Känner mig samtidigt besvärlig när jag liksom inte har några direkta fel, och det säkert är massor av gravida som har mer "rätt" att vara nojiga och troligtvis behöver tiden för UL mer än jag.
Jag har nog en del symptom ändå, men de har minskat avsevärt. Gick in i v 14 idag och det ska ju börja avta med illamående osv nu.
Men brösten har växt och det kan ibland "dra" i ljumskarna, antar att det också är ett tecken.
Haha, man kommer ju tycka att det här tramset varit sååå obefogat när man väl får se babyn, (om man får det) ;)
Tycker inte du ska tänka att andra har mer problem...jag åkte in till akuten för 2 veckor sen. Hade smärta och blödning. De visa sig vara inget alls. Kände mig dum o sa till läkaren att jag kände så och hur vet man om något är fel..sa att jag inte vill åka in i onödan heller. Men hon var så bra och sa bara åka hellre in och kolla än att oroa dig. Så ring och fråga. Kan dem inte ge dig tid snart så be om att få nr till några privata så du kan iallafall kollas upp :)
Känner att jag är trött på att tiden går så sakta. Vill ha kub testet över..o det är till nästa vecka
Då går jag inte i vecka 12
..vill liksom slappna av efter om de ens går. Känner att jag tittar på för mkt bebis saker...bilbarnstol, vagn och allt möjligt och läser på..men så slog mig tanken att jag kanske borde vänta lite.. man vet ju aldrig...
Man slutar aldrig oroa sig.. men allt är värt de när och om man får bebis :)