IVF med start i september 2016
Hej, vi ska göra ivf i september och har barn sedan tidigare (som båda kom till via ivf). Finns det plats för mig i tråden eller är det för de som försöker få första barnet?
Hej, vi ska göra ivf i september och har barn sedan tidigare (som båda kom till via ivf). Finns det plats för mig i tråden eller är det för de som försöker få första barnet?
Hej tjejer. Idag var jag på kontroll. 7 ägg på ena och 4 på den andra precis som sist verkar det som. ja har äp på måndag sen vet de inte om de ska Odla 2,3,5 dagar så insättning vet jah inte, läkaren var även snäll o skrev ut trombyl åt mig så blev glad för det faktist för Hon sa finns inget bevisat men att de inte skadar att testa. Hur går det för alla andra är det någon mer som påbörjat de hela lr är de flesta i september?
Tack för alla välkomnande!
Grattis till 2 x lyckade äggplock idag!
Ang kost: jag drog ner på socker och kaffe och åt lågkolhydratkost när jag gjorde våra tidigare försök. Åt även D-vitamintillskott.
Grattis Fili89: låter lovande, nu håller vi tummarna. Får du något lutealstöd (typ Crinone)?
Vill dela med mig av att jag vid min första graviditet fick en blödning på ruvardag ca 5 men det gick ändå bra. Var förmodligen en sk nidblödning
Kram till dig Tatami! Hoppas det släpper.
Sops: jag småblöder också. Brukar räkna precis som du gjort. I ditt fall hade jag bett om ett extra UL innan FET.
Vi var på uppstartsmöte på st Göran idag. Träffade en väldigt bra läkare. Börjar förmodligen spraya på lördag.
Tatami: jag fick en blödning på RD med ett tvådagarsembryo. Låter lovande!
RD6 ( om jag minns rätt, var 2011). Var alltså gravid så det var inte mensen.