IVF med start i september 2016
Hur går det för alla här inne??
Hur går det för alla här inne??
Vi väntar på att göra FET iaf. Det blev ett stycke ägg till frysen sist ändå.
Det var inga problem att få göra FET denna månad förutsatt att det inte blir omslag
på fel dag vill säga. Tur det då iaf :) Risken finns att det blir så men men.
Typiskt. Får äl på rätt dag. Ringer kliniken igår men ringer för sent så dom inte kan ta emot mitt samtal. Ringer idag på morgonen, har räknat ut att det ska bli på fredag...men näe då är det fullbokat då, såklart. Så nu får vi vänta till Gud vet när. Försöker tänka postitivt att det inte är hela världen.
Jag var och gjorde FET i torsdags, ett 6dagars som dom sa såg jättefint ut och som var påväg ur skalet. Låter ju bra, men jag vågar inte hoppas längre.
Jag var och gjorde FET i torsdags, ett 6dagars som dom sa såg jättefint ut och som var påväg ur skalet. Låter ju bra, men jag vågar inte hoppas längre.
Hej, jag är tillbaks.
Efter misslyckat ivf-försök i höstas (blev gradvid men såg bara hinnsäck i v 6-7) och nu har vi precis misslyckats med vårt andra försök också :( Körde maxdos (375) på Gonal-F o långa protokollet som vanligt men fick bara fram ett ynka ägg, de två andra var för små. Så äggplocket ställdes in. Jag tog istället Ovitrellen (äggblåsan var 22 mm) och så försökte vi flera gånger på naturlig väg i sänghalmen... högst osäker metod men vad gör man inte? Får säkert mensen som vanligt om några veckor...
Är så ledsen, 41 år gammal o inga barn. Var detta min lott här i livet? Har 12 frysta ägg som plockades ut -13, antar att läkaren kommer att avråda från fler färska försök o att vi istället får tina upp, mitt sista hopp :(
Hej, är det någon kvar i tråden? Jag har precis plussat efter FET med en blastocyst. Väldigt tidigt och med tanke på min ålder är jag såklart nojjig över missfall.