![vinterbebis12](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Tack gulliga duTatami skrev 2016-10-18 23:06:43 följande::( :( :( Kram <3
-
Grattis!!NovaRobin skrev 2016-10-19 18:00:24 följande:Grattis vad kul :)
-
Tack ??Sjöblomman skrev 2016-10-19 11:12:11 följande:Åh nej! Beklagar.
-
Grattis!!!Lee*** skrev 2016-10-19 17:22:09 följande:
Var på första vul. Hade satt in två embroyn men såg ett tickande hjärta. 8 mm borde ha varit 11 mm. Men läkaren tyckte att allt såg bra ut o att vi inte skulle oroa oss. Men detta hände även förra gången men då skulle embryot vara 13 mm och vår var8-8,5 mm , men man kan inte sluta vara orolig. Men skall försöka att glädjas för sorgen blir ju inte mindre om man är förbered att något skall hända.
Ledsen för er som har minus. Mycket vi går stå ut med...
-
Tryckte på svara lite snabbt. Förstår att det är svårt att glädjas fullt ut men försök. Stor kramLee*** skrev 2016-10-19 17:22:09 följande:
Var på första vul. Hade satt in två embroyn men såg ett tickande hjärta. 8 mm borde ha varit 11 mm. Men läkaren tyckte att allt såg bra ut o att vi inte skulle oroa oss. Men detta hände även förra gången men då skulle embryot vara 13 mm och vår var8-8,5 mm , men man kan inte sluta vara orolig. Men skall försöka att glädjas för sorgen blir ju inte mindre om man är förbered att något skall hända.
Ledsen för er som har minus. Mycket vi går stå ut med...
-
Va, Fili- jag har missat ditt pluss. Grattis, va kul! Hur mår du?Filli89 skrev 2016-10-20 18:07:49 följande:Jaa det går nog bra hursomhelst. Hoppas du går göra tidigare. Dock tror jag du missförstod mig lol när jag såg tickande hjärtat fick jag MF i v 11 tyvär så även om det känns bättre att få se det är det fortfarande ingen garanti på att det går vägen. Detta var i april, sens dess har vi gjort ett färskt som misslyckades förra månaden och nu en månad senare satte vi tillbaka två frysta blastocyster, har td på söndag men fick pluss rd 6 redan med klinikens test och 2-3 med cb dagen efter. Så jag o du sitter i samma båt med oron tyvär.
-
Åh men det är inget som säger att det inte kommer gå vägen den här gången, snarare tvärtom! Med två blastocyster har du ju väldigt stora chanser och du är ju uppenbarligen gravid. När gjorde du insättning? Visst går du också på St Göran? Jag gjorde min 5/10 men har redan fått mens och minus. TD 23/10. Har två blastocyster i frysen där så hoppas på någon av dem. Fåe sätta in först på nästa mens och innan dess ska jag utreda vad som ser ut att vara början till en överaktiv sköldkörtel (ligger precis på gränsvärdet).Filli89 skrev 2016-10-20 23:16:28 följande:Näe d är nog för att ja inte sagt något om det. Känns inte som första gången ja va gravid. Jag var överlycklig o kunde inte Tro det, snubblade vid mållinjen dock så nu låtsas ja bara som ingenting även fast jag hoppas från djupet av mitt hjärta att det går vägen vågar ja inte ta ut något. Gjorde tom insättningen utan att min man visste lol (signerade via BankID med hans lur ) för ja orkade inte med att någon annan visste, kände mig hundra gånger lugnare denna gång. Annars mår ja inget särskilt faktist, ibland molvärk bara.
-
För min del får ni gärna vara kvar i tråden
-
Tror det var TSH 0,4 och T4 22 (gränsvärdet är 22). Har du också för höga eller för låga värden?Mila skrev 2016-10-21 12:42:25 följande:Får jag fråga vad du fick för värde på de proverna?Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
-
Vad tjänar det till att ge Filli fula ord? Vi ska ju stötta varandra i tråden. Klart jag också tänkte att det låter fel och min man hade blivit jättearg men alla är inte som vi. Hennes man vet ju nu om vad hon har gjort och nu får de reda ut det på egen hand.Regnbågsdröm skrev 2016-10-22 08:37:39 följande:Du gör olagliga saker. Då får man fula ordval tillbaka. Punkt.