IVF med start i september 2016
Hej!
Vi gör vårt 9e försök (4 IVF och 4 FET, 1 MF) i september. Långa protokollet.
Vart går du? Vi går på Sophiahemmet.
Hej!
Vi gör vårt 9e försök (4 IVF och 4 FET, 1 MF) i september. Långa protokollet.
Vart går du? Vi går på Sophiahemmet.
[quote=76860187][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-08-06 17:30:10 följande:[/quote-nick]
Haha oj. Ja, det förstod jag. Råkade bara citera fel person, sorry. Men hon som skulle ha svaret ser det förhoppningsvis också
[/
Det är väldigt nära mig samt att jag under arbetstid kan smyga dit för rutinkontroller. Ingen på jobbet vet om detta och vill inte heller att någon vet. Har svårt att ta flera lediga dagar ;/
Kanske inte ska ha så bråttom ändå för jag misstänker att jag kommer behöva genomgå lapraskopi
[quote=76860322][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-08-06 18:30:47 följande:[/quote-nick]
Okej. Jag rekommenderar dig att berätta för någon på jobbet. Det underlättar så mycket i processen. Man inser det när man försökt hålla det inom sig för länge.. för mig funkade det inte alls. Men jag jobbar rätt tätt med mina kollegor och vi är inte så många. Du kan ju sjukskriva dig när du behöver iväg. Det gör alltid jag.
Vad är lapraskopi?
Lapraskopi är en operation under narkos där dem för hål i magen för att titta i buken om det tex finns cystor eller endometrios
Snälla! Bli måndag! Jag vill ringa kliniken.