Filli89 skrev 2016-08-21 12:31:58 följande:
Tack så mkt. Aah jag tar lutinus 3x. Sa till gyn att jah gärna vill fortsätta på det om det blir en graviditet vågar inte sluta med den denna gång. Hon sa att ja kunde de åtminstone till ett Ul isf o så kan man se efter, vi får se hur det blir.
Jag fick en hemsk mensvärk 6 dagen när jag blev gravid. Det var en 3 dagars så dag 6 måste det vara att den fäste. Sen på dag 9 började jag blödde så ja gav upp o satte in tampong för ja trodde det var mensen. Märkte dock att de aldrig kom blod. Men funderar nu på om de inte blev infekterat på grund av det eftersom jah fick infektion i livmodern senare vid Mf, vet inte om det hänger ihop dock. Men denna gång om ja börjar blöda kommer ja bara använda binda för att vara säker haha, man vet ju aldrig vad det är för blod!
Förmodligen infektion. Man ska inte använda tampong eller ha sex eller så två veckor efter äggplock har min klinik sagt till mig. Vet att vissa får andra restriktioner, men låter logiskt att inte använda tampong så tidigt i alla fall.