IVF med start i september 2016
Vilken rolig överraskning för din partner! :)
Lycka till!
Börjar böla "åååh vad fiiint" hahah super mobbad. Sen tänker ja för mig själv o undrar vf ja gråter. Greys anatomy går inte ens att se.
Åh herregud! Total chock!
Genomgått 5 IVF och 4 FET (och ett MF) och plötsligt plussar jag!!
Mår så dåligt, illamåendet från hell har slagit till sen igår morse. Har inte kräkts än men är bra nära, är ständigt på toaletten. Mår PYTON! Har köpt åksjukearmband o hoppas de ska hjälpa, finns nåt annat man kan göra??
Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat kan följas åt! Känner mig inte helt hemma i grupper där folk blivit spontant gravida
Hej! Skönt att hitta ett forum med andra som håller på med/ska börja/har gjort IVF:)! Första gången för oss - fick återinsatt förra söndagen (27 nov) - hoppas på det bästa, men har haft skarpa smärtor då och då efteråt och nu har jag som en mensvärk o blöder lite... dessutom "känner" jag mig inte gravid ... Men som sagt det visar dig på lördag. Some kunde frysa 3 ägg - vet ni om det betyder att om det blir ett nästa försök att dom använder ett av dom eller ska man ta sprutor/göra ägguttag igen?