IVF med start i september 2016
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Har du berättat?
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Min fru har börjat känna början på "mensvärk" nu på ruvardag 8.... ???? jobbigt att inte veta hur det går... ush för denna väntan!
Jag är på ruvardag 10.. Inte långt kvar nu
Hur går det för er alla ruvare?
Någon som har tjuvtestat?
Jag har inte berättat till jobbet o nu har jag även ett nytt jobb. Men får skylla på läkare, tandläkare o rehabilitering...
U
Idag var jag på UL efter att ha sprutar i fem dagar. Fick dubbla dosen från 225 till 450 menopur. Någon annan som fått göra det? När jag gjorde senaste IVFEn 2010/2011 fick jag lägsta dosen (125 om jag minns rätt) med god effekt. Väldigt tydligt att det har gått fem år sen dess och att mina äggstockar inte är så pigga längre. Hoppas nu att några växer till sig inför nästa veckas ÄP.
Jag har nu fått den blödning som visar att jag är redo för hormonstimuleringen (långa protokollet). Brukar den blödningen vara lika många dar som vanlig mens?
RD 13..
Igår fick jag en ljusrosa flytning på trosskyddet och blev orolig, försökte tänka positivt då jag läst att det inte behöver vara någon fara. Nu på morgonen hade det gått över till en mer blodig dock inte mensliknande flutning. Jag blev jätte orolig/ledsen och rotade fram en gravidsticka från Apoteket och den visade "ej gravid"
Så, ja.. Fail i den här icke familjen ????
Vad gör man nu? Hur berättar jag för min sambo som igår för första gången tog på magen och sa till mig hur lycklig han är osv.. Ringer man kliniken och försöker vara" käck" och positiv så man snart får göra igen?