IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Usch! Jag mår verkligen inte bra! Huvudvärk från hell och svettas/fryser hela tiden. Så här har det aldrig varit tidigare... Jag hoppas så att det här blir vårt sista försök.
Sprutorna blandade inför start på torsdag! Härlig känsla ändå
Idag var graviditetstestet helt blankt, negativt. Har inte fått nån blödning men antar att det kan bli så om man tar progesteron. Officiell testdag på fredag men jag tror knappast det skulle bli positivt igen. Tidigt missfall, check. Ny ivf om ca 1 mån antar jag.
Hur går det för er andra?
Usch! Jag mår verkligen inte bra! Huvudvärk från hell och svettas/fryser hela tiden. Så här har det aldrig varit tidigare... Jag hoppas så att det här blir vårt sista försök.
Sprutorna blandade inför start på torsdag! Härlig känsla ändå
beklagar verkligen! hoppas att avsaknad av blödning betyder att det finns en chans? det är ju ändå 5 dgr kvar. håller tummarna för det.
Förbereder mig för uttag imorgon. Bävar lite. Men är glad att slippa sprutor. Tills imorgonbitti iaf.
Stor kram. Vet hur det känns. Som du säger har du blivit gravid en gång vilket är kvitto på att det fungerar, för mig hände exakt samma sak och några månader senare var jag gravid igen och då gick det hela vägen. Missfall är hemskt men det gav oss ändå hopp och kraft att kämpa vidare att få se ett plus på stickan. Stor kram igen