• typjag

IVF oktober 2016

Hej!
    Jag och min sambo har gjort 3 IVF försök och nyligen opererat (titthålsoperation) bort mina äggledare som var vätskefyllda (hydrosalpinx , säcktuba). Vi
    ska nu i oktober använda vårt sista frysta embryo på kliniken. Vi står i kö till landstinget men går privat i väntan på detta. Någon mer som ska göra IVF/FET i oktober? Eller någon som lyckats bli gravid efter borttagning av äggledare eller säcktuba?
    Vore roligt att följas åt - nu må det väl ändå fungera denna gången!

Johanna

• Svar på tråden IVF oktober 2016
  • chbw

Nej skickade de torkade. Här är rätt :) taget inom tiden

• Muffins2017
    typjag skrev 2016-11-04 10:09:19 följande:

Åh tack-. är så lycklig och chockad och började gråta mitt i spinningen imorse. kan det verkligen vara sant? Ska in till stan nu på lunchen å köpa en presentlåda, och så får sambon morgondagens test som en present till frukosten.. Inte sagt ngt till honom än

Åh vad kul!

Mitt tips är att köpa ett digitalt så han verkligen fattar. Det är ju så svagt i början och är man inte ordentligt insatt så är det risk att han missar vad det visar.
  • typjag
    Muffins2017 skrev 2016-11-04 11:08:46 följande:
    Åh vad kul!

Mitt tips är att köpa ett digitalt så han verkligen fattar. Det är ju så svagt i början och är man inte ordentligt insatt så är det risk att han missar vad det visar.
    Precis! har ett digitalt hemma så det blir ett sånt inslaget!!!!!!
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 10:25:07 följande:

Nej skickade de torkade. Här är rätt :) taget inom tiden

åh fint. mitt syns ännu mer nu när det är torkat. är lycklig och chockad.
  • shrigley
    typjag skrev 2016-11-04 10:09:41 följande:

ååh.. håller alla tummar

Tack! Magen känns spänd som en bongotrumma, inte direkt mensvärk bara uppblåst. Gör Lutinus detta? Och att mensen förskjuts/hålls upp?
  • chbw
    typjag skrev 2016-11-04 11:19:31 följande:

åh fint. mitt syns ännu mer nu när det är torkat. är lycklig och chockad.

Samma här! Så nervöst, läskigt och alldeles underbart! Nu hoppas jag bara på att det fortsätter se så fint ut!
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-04 11:41:58 följande:

Tack! Magen känns spänd som en bongotrumma, inte direkt mensvärk bara uppblåst. Gör Lutinus detta? Och att mensen förskjuts/hålls upp?

Lutinus ger alla möjliga biverkningar. Jag gör ostimulerat FET denna gång så tar inget extra som lutinus...
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 10:23:11 följande:

Såhär såg mina ut idag. Det stora är ett testa tidigt. Funderar på om jag ska våga ta ett digitalt idag eller om jag ska vänta till imorgon. Har tänkt ta ett digitalt på bim på måndag och sen ett på testdagen den 14e :)

Jag tar ett digitalt imorgon! Tog ett till vanligt nu efter jobbet på eftermiddagsurin och fortfarande plus!
  • chbw
    typjag skrev 2016-11-04 16:58:11 följande:

Jag tar ett digitalt imorgon! Tog ett till vanligt nu efter jobbet på eftermiddagsurin och fortfarande plus!

Samm här! Kunde inte hålla mig hehe. Så digitalt imorgon :)
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 17:28:44 följande:

Samm här! Kunde inte hålla mig hehe. Så digitalt imorgon :)

Har du berättat för din partner?
Svar på tråden IVF oktober 2016