• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • fruH92
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-08 21:46:07 följande:

Har du testat med morgonurin? Och med olika sorters tester? Du kanske hade ÄL lite senare denna månaden så att hela cykeln blivit förskjuten :)

Tro mig, jag har testat alla sorters test alla tider på dygnet... Suck :( blir inte klok på det här spökeriet i min kropp. Får vänta ännu fler dagar innan jag tar ett nytt. Har det gått två veckor åker jag till sjukhuset & kollar upp vad som händer :)
  • waattos

Jag plussade idag på BIM! Och jag trodde jag var den i gruppen som absolut inte skulle göra det eftersom jag inte haft några som helst gravid symptom! Håller tummarna för resterande!
  • fruH92
    waattos skrev 2016-11-09 11:49:01 följande:

Jag plussade idag på BIM! Och jag trodde jag var den i gruppen som absolut inte skulle göra det eftersom jag inte haft några som helst gravid symptom! Håller tummarna för resterande!

Gud vad roligt!! Grattis!!!! :D
  • Heineken86

Grattis! Ingen tvekan om positivt där inte. :)
  • Marie357
    Wow vilket jäkla stark +... Grattis..
    nouw.com/denöppnakampen
  • josefinevm
    Kåtisroinen skrev 2016-11-09 07:03:51 följande:

Kämpa kämpa :) BIM-4 idag ju! Woop woop! ^^,

Jaa nu kämpar vi på :)

Fick såna kväljningar idag på jobbet! Kan det va ett tecken eller var jag bara hungrig? Haha
  • B B B
    Åh! Grattis! Gud så roligt! Solig
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-09 12:47:12 följande:

Jaa nu kämpar vi på :)

Fick såna kväljningar idag på jobbet! Kan det va ett tecken eller var jag bara hungrig? Haha

Ja men se! Det kan ju absolut vara ett tecken :D hoppas hoppas!
  • Mirabelle24

Då tant röd kom med buller och brak igår så hoppar jag in i decembergruppen istället! :)

Grattis till alla som plussat och stort lycka till till alla som väntar på bim!!

Svar på tråden BIM november 2016