• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-07 22:50:34 följande:

Det är jobbigt och speciellt nu när man så gärna vill va där själv :) Visst är det jobbigt med gravida? Man blir ju sååå avundsjuk.

Jag känner ju fortfarande ingenting så vet inte hur det ska tolkas :/ Men det börjar närma sig nu :)

Ja, gravida är de värsta :/ men till våren ska vi vara de som alla blir avis på :D det är jag säker på!

Jag går o klämmer på mina bröst hela tiden, som om jag är övertygad om att om de bara börjar ömma lite snart så känns det nog lite bättre, haha! Inbillar mig nog att de kanske är lite ömma nu på morgonen, men det kan ju bero på allt klämmande haha xD

BIM-5 idag :D
  • Yoshiii11

Hoppar in här sådär sista minuten om det är okej :)

Har BIM 9-10 november. Testar mig imorgon på morgonen (väntar på att mina test från testlagret ska dyka upp vilket troligtvis är idag).

Det som skiljer mina symptom från pms symtomen är extremt svullen mage, inga flytningar och brösten har svullnat rejält utan att ömma öht.

• Mirabelle24

Idag sjönk tempen ordentligt vilket jag gissar betyder att tant röd är på ingående. Bara till att ladda om till nästa ÄL! Som tur är så är det ju förhoppningsvis inte jättelångt dit! :)

• FrökenE1985
    waattos skrev 2016-11-07 23:34:59 följande:

Samma för mig :D Hahaha!! BIM -2

Härligt! Bim -1 nu och min temp höjdes ytterligare i morse.
  • Heineken86
    FrökenE1985 skrev 2016-11-08 09:52:43 följande:

Härligt! Bim -1 nu och min temp höjdes ytterligare i morse.

Är det ett graviditetstecken att tempen går upp?
  • FrökenE1985
    Heineken86 skrev 2016-11-08 11:37:45 följande:

Är det ett graviditetstecken att tempen går upp?

Det kan vara det men precis som med allt annat så behöver det inte vara det.
  • Anonym (Jajjo)
    Madfih072 skrev 2016-11-07 22:51:11 följande:

Nu kom tyvärr mensen på Bim.... men det stämmer ju med att jag inte hade några känningar alls. Nya tag nästa månad försök 7.... ????

Åh va synd! Håller tummarna för att du får ditt plus nästa månad :)
  • Anonym (Jajjo)

Börjar bli lite smått hoppfull här. Har ju Bim mellan 6-9/11 och ingen mens i sikte ännu. Har en hel del molvärk sedan någon vecka tillbaka och är illamående till och från. Brösten är jätteömma (kan ifs vara pms) och jag är sååååååå trött.

Men försöker hålla mig att testa till minst torsdag :)

• Anonym (Jajjo)
    B B B skrev 2016-11-07 22:17:22 följande:

Hoppas på många plus för er som ska testa på torsdag (och alla andra dagar också så klart! Jag håller på det tills fredag då jag har BIM.. Så spännande!

Någon annan som är täppt? Jag är jättetäppt och nyser massor men är liksom inte förkyld eller sjuk..

Nu är jag inte täppt men förra gången jag var gravid så var mina första symtom nästäppa och molvärk :) håller tummarna på fredag ;)
Svar på tråden BIM november 2016