• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • crx

Örk.... brunaktig flytning ikväll... BIM onsdag.... :( men tempen ligger stadigt på 36.9, har aldrig varit så stabilt faktiskt. Ännu lite hopp kanske?

• Ruffs

Jag har vart så positiv denna månad. Vi prickade verkligen ägglossningen. Tänkte: Haha där satt den... kan ha high-five:at mannen efter hahaha
    Men med bim den 20 börjar jag nu misstänka att fröken röd är på väg.
    Jag hoppas att jag har fel men hittills ingen bebis. Åh va jag längtar efter en liten skrutt. Naiv som jag var trodde jag att det skulle gå direkt då alla i släkten lyckats så fort. Men försök nr 5 och hittills inget. Men jag ger inte upp hoppet..ser detta som ett sätt att träna på att öka mitt tålamod..

• Tussilago6
    anna7607 skrev 2016-11-13 21:59:36 följande:

Det är ju inget konstigt bim-4 har du så lite hcg. Vänta tills Bim. Jag plussade inte förrän bim+5. men jag förstår din känsla försök nr 18 för oss

Jag kommer förstås att fortsätta testa men har alltid fått tidiga plus förut, men det kan säkert variera mellan olika graviditeter också. Försök nr 18 låter tungt, har ni fått någon hjälp? Kram
  • anna7607
    Tussilago6 skrev 2016-11-13 22:51:55 följande:

Jag kommer förstås att fortsätta testa men har alltid fått tidiga plus förut, men det kan säkert variera mellan olika graviditeter också. Försök nr 18 låter tungt, har ni fått någon hjälp? Kram

Haft två missfall under tiden så vi får ingen hjälp än. Sjukt jobbigt. Bara att försöka vidare tills man hamnar inom ramen där man får hjälp. Hoppas du får ett pluss snart kram
  • Tussilago6
    anna7607 skrev 2016-11-13 22:56:05 följande:

Haft två missfall under tiden så vi får ingen hjälp än. Sjukt jobbigt. Bara att försöka vidare tills man hamnar inom ramen där man får hjälp. Hoppas du får ett pluss snart kram

Hoppas att du får ett plus innan dess! Vi hade ett missfall för tre månader sedan, inte kul! Men det betyder iaf att vi KAN bli gravida, finner lite tröst i det.
  • Nykär15
    TillyLina skrev 2016-11-13 19:27:04 följande:

Håller alla tummar och tår jag har <3

Tack snälla <3

Och jag för er!!
  • Marie357

Ömhet i tuttarna, dag 31, testade på dag 28 negativt och fortfarande ingen mens.. ömhet i tjejmagen med...

Borde inte ha så himla lång lutealfas, får nog ta ett snack med gyn igen om ej mensen kommer imorgon senast....

nouw.com/denöppnakampen
  • Lindseeey

Bim+1 idag då, ingen mens i sikte, haft molande värk till och från under natten och lite ömma bröst. Min mens brukar alltid vara punktlig, dock har jag fått gå in och jobba två vakna nätter nu på jobbet, kanske det som ställt till det för kroppen, den kanske blir förvirrad över vilket dygn det är haha. Har fortfarande förhoppningar om att ett plus ska dyka upp även om jag börjar inse att det nog inte kommer denna månaden :/ hur har det gått för er andra om hade bim i helgen ?

• anna7607
    Tussilago6 skrev 2016-11-14 05:15:20 följande:

Hoppas att du får ett plus innan dess! Vi hade ett missfall för tre månader sedan, inte kul! Men det betyder iaf att vi KAN bli gravida, finner lite tröst i det.

Ja så känner jag med man KAN iaf. 15 maj hade jag mitt sista. På bröllopsresan De innan va på julafton. Två riktigt pissiga tillfällen. Nu ör de bim-8 denna väntan hahaha man blir ju galen
Svar på tråden BIM november 2016