• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Haiduchi
    crx skrev 2016-11-13 08:31:29 följande:

Vågade inte testa i dag.... men kunde inte låta bli att pilla sönder gårdagens. Vet att det inte ska räknas att läsa av det efter tiden men ändå... :o

Det hela testet är förrgår då och remsan som är ovanpå är gårdagens. BIM onsdag.

Tycker det ser svagt positivt ut, eller har jag fel?
  • crx
    Haiduchi skrev 2016-11-13 09:17:51 följande:

Tycker det ser svagt positivt ut, eller har jag fel?

Hoppas ju det men har förstått att CB ger spök relativt ofta - samtidigt som se ska vara "bäst". :P
  • Yoshiii11

Får alltid mens på dag 27/28, men fick negativt på BIM. Dag 32 (BIM +4/5) idag och ingen mens i sikte. Tänkte testa på tisdag om inte mensen dykt upp än... Blir inte klok på detta xP

• Haiduchi
    crx skrev 2016-11-13 10:11:35 följande:

Hoppas ju det men har förstått att CB ger spök relativt ofta - samtidigt som se ska vara "bäst". :P

Jag fick svagt svagt positivt två dagar innan bim och starkt på bim med cb+ ;)

Hade testat med cb early fyra dagar innan bim och det var så extremt svagt så vi trodde det var spökstreck, men tydligen var det inte det :D
  • 2017 bebis
    2017 bebis skrev 2016-11-13 11:45:31 följande:

BIM -4 inget :(

• crx

Hihiiiiii det ger ju lite hopp! Det svagare testet har i verkligeheten en blå färg iaf o inte gråaktig. ^^ Vågar inte testa mer nu tror jag för ens Onsdag... ja om inte mensen kommer före förståss.

Haiduchi skrev 2016-11-13 11:36:43 följande:

Jag fick svagt svagt positivt två dagar innan bim och starkt på bim med cb+ ;)

Hade testat med cb early fyra dagar innan bim och det var så extremt svagt så vi trodde det var spökstreck, men tydligen var det inte det :D

• lisohl
    TillyLina skrev 2016-11-12 22:25:38 följande:
    Haha som jag känner igen mig! Jag springer omkring och funderar över färg på vår torna och växt värk i brösten.. xD men förra gången kom illamåendet först i vecka 7 ungefär. Så jag vet inte ens om samma symptom kommer denna gången.. :)
    Nej, det är lite det som gör att jag fortfarande håller hoppet uppe; att det inte är säkert det blir samma symptom som sist! Bim på fredag men tror att jag väntar med test till på söndag om mensen inte dykt upp än. Men om jag får ont i brösten kanske jag testar tidigare ;) När har du bim?
  • LMT
    crx skrev 2016-11-12 16:19:42 följande:

Hahaaaa jag ljög ihop innan vi skulle hem, att jag bara MÅSTE köpa en intimtvål på Apoteket. :P

Köpte två CB.

Har aldrig hört om abblo...? Det här är min första gång kan man säga, det var ju inte direkt planerat. :D

Har provat Apotekets egna o RFSU stickor någon gång när jag trott mig vara på smällen pga sen mens men det var aldrig något. :))))

Har du barn sen innan?

Nej inga barn sedan innan och vi har precis börjat försöka Inte minsta lilla tecken idag heller, testade med graviditetskollens stickor. Blir lika besviken varje gång... Använt dina CB ännu??
  • crx

Ja igår tog hag ett, blev besviken... postade i morse om det längre upp tror jag eller i tråden om svagt plus eller spök... suuuuck!!!

Ska försöka hålla mig till tisd/onsd.. :)

LMT skrev 2016-11-13 13:16:48 följande:

Nej inga barn sedan innan och vi har precis börjat försöka Inte minsta lilla tecken idag heller, testade med graviditetskollens stickor. Blir lika besviken varje gång... Använt dina CB ännu??

Svar på tråden BIM november 2016